hit ya gurl tishy Up

View All Comments

dipsey12 Report | 10/30/2010 11:47 am
dipsey12
hey boo wats up?
dipsey12 Report | 07/17/2010 6:47 am
dipsey12
You want 10000000 gold then copy/paste this to 10 porifle and press f4 then log out and log back in and check your gold!!!!!! it realy works!!!!!!!
dipsey12 Report | 07/15/2010 12:24 pm
dipsey12
You want 10000000 gold then copy/paste this to 10 porifle and press f4 then log out and log back in and check your gold!!!!!! it realy works!!!!!!!
dipsey12 Report | 05/30/2010 5:58 pm
dipsey12
bby i get u nd if u dnt noe who dis iz i will jhunt u down nd kick ur a** personally nd ma damn self i still <3 idk might call u bye bye bby muah
iSnIpEz KiTTeHs Report | 03/05/2010 6:04 pm
iSnIpEz KiTTeHs
AND U ALSO ******** NEED TO GIVE MY OTHER CUT OF ******** 98000 ******** GOLD!!!!!!!!!!!!NOT ******** IF NOT ILL ******** HACK IT BACK IF I ******** HAVE TO U ******** LISTENINGG TO ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I WILL AND WHICH WILL ******** ADD MY GOLD UP TO AT LEAST 243,000 HOW ******** LUCKY R U ******** WOUNDERING AROUND AND UR ******** b***h a** WHORE FRIEND STILL NEEDS TO GIVE ME BACK MY MOTHER ******** SPACE GOD DAMMIT I DID NOT KNOW THAT TWO SLUTS CAN ******** DO THAT U WERE THE COOLEST AND THE NICEST AND NOW I WAS NICE TO GIVE U ******** 178 ******** GRAND GOT DAMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iSnIpEz KiTTeHs Report | 03/05/2010 5:58 pm
iSnIpEz KiTTeHs
U CANT KEEP YOUR F U C K I N G B IT C H A SS WORD. ITS BEEN A F U C K I N G YEAR NOW ILL STILL BE F U C K IN G WAITING FOR U.
iSnIpEz KiTTeHs Report | 03/05/2010 5:55 pm
iSnIpEz KiTTeHs
HEY YO ITS ABOUT ******** TIME ITS PAY BACK FOR THE ******** 80 GRAND I WAS JUST RANDOMLY CHECKING AND IT SAID 80 ******** GRAND AND OH WAIT NOW I REMEMBER U! SAYIN' OH YEAH ILL PAY U BACK BULL s**t NOW I THOUGH I COULD TRUST U WELL I GEUSS NOT U AND UR b***h a** ******** FRIEND I CANT TRUST I THOUGHT U AND UR FRIEND WERE COOL NOT SOME SCAMING a** PEACE OF s**t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
jj is back n better Report | 02/18/2010 6:25 pm
jj is back n better
ay girl wussup?
ii-PR3TTY ND PAIID INC Report | 02/18/2010 6:10 pm
ii-PR3TTY ND PAIID INC
deres a few lol nd dem wrds at the bottom is annoyin so can u juss ad me lol
Neno Calvin Report | 02/18/2010 6:04 pm
Neno Calvin
im bouta to go dwn in my studio and write some lyrics

dnt still bytch

 

ABOUT H3R



BRAND NEW !!!!!


Kinda new to this game buh at dah same time nott cus ive been on this unk be 4 i jst quit lol N KOE IM Back for another couple prbbley mouths so love me dont hate me.About me??
im a totally fqn asoem bytch im the def of dame bytch = wonderful
i even made up my lil poem tht it great so i hope u bytchs like it lloll smiley face?...
Ifyou haten or have anything negative to say press f1 ctrl n get ya a** of dah computer cuss i dont need ANY en i say any i mean any negative bytchs nor boys niqqAS MEN wateva u wnna call ur self around me cuz i hate fakes cant stand dem n i will beat a bytchs a** if i have to i doont play nun dah homie so get ya cookies up bytch n learn the formal stuff bout me be 4 u judge or nor hate m3.
Idk wat yall thinkn koe like she must be a crazy bytch or some hsyt lol? .. i cn be at time but n a good may not no retarded fuqn need help cus i aint like dah i joek around but i dnt like ppl tht takes stuff too seriously or wat not... ccuz again thts jst not me haha hearddme!?
WELl koe enough about the stuff u need to koe b 4 i snap at u G3T TO KOE the dwn to earth locable 1 of a fqn kind 1.HAHA!~?
My name is tish not fqn fish TISH T TO THE FQN ISH (: n im 16 years yung bytch jst turned ... BRITHDAY UNknown noe of ya bussy.
iM VERY NOSSEY but at the same time a good nosey not a fqn overload liek most people i know iM a kewl person like ive said millsons of times so HIT me up if u koe wah it is brah haha pce!!!
 
 
picture