Recent Visitors

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

About

Not really much to say about myself besides I'm in the military and currently residing in Japan.

Also, if anyone reading this know's a good place to help customize my profile, that would be sweet.

Game

Media

Comments

View All Comments

Mechanical_Mariachi Report | 08/23/2013 7:53 am
Mechanical_Mariachi
cool avi
GunsmithKitten Report | 08/13/2013 9:15 am
GunsmithKitten
Hell of a song. I am not a fan of hip hop in the least, but godDAMN that track is beautiful in multiple ways.
MissMorineko Report | 08/13/2013 6:32 am
MissMorineko
Thank you for friending me. I have to sign off for now, but catch you later. btw, i meant to say b4, i love your signature, it's hysterical cat_rofl
bacon satan Report | 07/12/2013 11:18 pm
bacon satan
YUUUPPPP RAAAMMEENNNNN ROCCKKKKKSSSS SOOOOO MUCHHH N ITT SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO AWWWSOOOOOMEEEEEEE N COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL mrgreen mrgreen mrgreen rofl rofl rofl rofl rofl rofl dramallama dramallama dramallama dramallama dramallama 4laugh 4laugh xp whee heart heart heart xd 3nodding biggrin blaugh I LOVE ITT SOOOOOOOOO MUCH TAT IM GOOOOOOONNNNAAA DIE OFFFFF AWSOME RAMEN MESS burning_eyes SOMEONE CALL 911 wahmbulance PLZZZZ HELLPPP MEEE BRO emo
bacon satan Report | 07/12/2013 11:08 pm
bacon satan
yaaa lol idk I just like 2 name thing with wubs n ramen n 123 lol
bacon satan Report | 07/12/2013 11:01 pm
bacon satan
iwubramen tat is ma name 4 ma yahoo
bacon satan Report | 07/12/2013 10:41 pm
bacon satan
good wut is ur name??? question arrow ___ arrow
bacon satan Report | 07/12/2013 10:21 pm
bacon satan
oook I jizzz want did 2 no bro kk o do u have a yahoo? I do
bacon satan Report | 07/12/2013 12:58 am
bacon satan
oooo now I c lol wait r u new here '---------'?
bacon satan Report | 07/12/2013 12:42 am
bacon satan
idk butt wut is tat game on ur profit lol I was playin it it was fun biggrin xp

Signature

 
 

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.