Friends

Viewing 12 of 62 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

a s i a n c o u n t e s s

Report | 03/04/2011 5:23 am

a s i a n c o u n t e s s

lawwwwwwwwwwwwwwwwwwwlzzzzzzzzz
i love how we're still on gaia and 21 biggrin
a s i a n c o u n t e s s

Report | 02/25/2011 11:55 pm

a s i a n c o u n t e s s

dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
biggrin
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/29/2010 12:13 am

a s i a n c o u n t e s s

freedom has a huge price. >.<
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/28/2010 8:19 pm

a s i a n c o u n t e s s

well first, ppl trying to call my phone still calls bovey's house phone >.>;;
so idk if i should get a new phone or not >.<;;; and if i want a new one its going to be $200 ish..

i just need a ride there to get it and then get insurance and tags from the dmv >.<;;
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/28/2010 8:03 pm

a s i a n c o u n t e s s

lol i have $3k. i can pay it right now. so all i have to worry is car insurance. which is $80 for basic from elephant auto insurance.
and its white which is a safe color and it looks like its big enough to hold my stuff and maybe hold a boxspring and mattress and it looks so roomy biggrin
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/28/2010 7:43 pm

a s i a n c o u n t e s s

yeah well this boy has done a lot for me; much more than any of the other guys i've gone out have ever done. lol.
probably. but i really would like this car:
http://www.lsautobrokersva.com/vehicledetails.aspx?VID=127193429
i have the money; just not sure how im going to get to fredricksburg >.>;;
so im trying to figure stuff out hahahaha
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/28/2010 7:00 am

a s i a n c o u n t e s s

omfg that's expensive T____T;;; how about those loaning centers?

he said he has changed but still has to same "bovey drive" as he saids. i really don't see him moving forward in his life and it still worries me to death. he always tells me to not worry so much cuz he knows whats he doing. i was hoping he'd find a job like i did when my parents limited me to my cell phone so he could pay for his own so he could finally txt and talk to me whenever. but no he doesn't think like that period. he said im first on the list; but i don't feel it at times. that is probably why im having sex with a boy rather than a man.
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/27/2010 11:51 pm

a s i a n c o u n t e s s

i would intentionally go offline at times cuz i would get pissed at him for not answering. now he has 2 computers open one to talk to me and the other one to game, it quickens the process somewhat lol but before he'd txt my phone and ask where i go lol. i was wondering if maturity was getting the best of me or not. i still detest the fact he doesn't have a job yet and isn't even looking for one and how he worships his games a lot. well solutions..we're hoping our school schedules will comply and we'll be able to see each other somehow. that's our only hope. today i called him cuz i had to go out and get staples for mom and i rented more moves from redbox, i call him and after some time talking he saids he has to go, and im like wtf where the hell would u need to go? ur at home already i don't see the point. he doesn't answer me >.>;; i don't get him at times. he'd ask me "what do u want me to do" and im like wtf..what kinda question is that. so i'd ask him what would u do and he's like everything. everything is one word that MIGHT sum up a solution. im afraid to admit im dating a boy and not a man and yet he still calls himself a man cuz of his huge ego >.> and when i tell him i want more passion in sex he's like o___o;; he said i've changed a lot and is unable to "get off" nowadays cuz i wouldn't let him touch me. i mean our parents are onto us and i admit is hard to get it on but he really needs to control himself >.>;;

i need to stop ranting .__________. u think a bank can loan me 5k? xD.
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/27/2010 11:11 pm

a s i a n c o u n t e s s

thing is he isn't rebelling, he is following their rules more than before now because he doesn't want to get his a** handed him to anymore. he still does lil things still like coming out to see me and his parents would notice he went out cuz of his mileage. he thinks im trying to take games away from him, i told him i wasn't i just want a bit more attention is it so hard to ask for? he said he likes to balance it out between me and games. well that time he waited he said i ditched him cuz i never told him that i was with u and i promised to see him at 2:30. later that day i was so upset he came and sat next to me and we talked it out. i always non-purposely ditch him. its so weird. he said i wasn't loose like i used to be when i met him, im more like my mom he saids and i don't want to be like my mom. at the same time for some reason he feels that his time is more precious than mine. like at night when i tell him i want to sleep before he leaves, he's like "no, u can't go sleep" and im like "wtf why not?" and he's like "because i have a curfew and you don't so you should stay online until i sleep" and im like "zzz wtf u lozer fine" that is one thing that pisses me off. i can't sleep when im tired but i can sleep when he goes offline. he doesn't do that anymore cuz he knows sometimes i have work at 9 am but a few times it pissed me off. he also said if i got more complicated he'd force me to leave him. sound of those words erk me a bit. >.>
a s i a n c o u n t e s s

Report | 12/27/2010 10:41 pm

a s i a n c o u n t e s s

his moves are being watched very carefully because i've gotten him into quite a bit of trouble in the last week or so T___T lol his way of putting himself in the relationship is by seeing me and somewhat talking to me on aim. that is IT. all i ever wanted him was time. but he rather play games in the daytime and talk to me at the same time but since last week i got fed up so i stopped hoping he'd answered sooner on aim than the usual 10 minute gap. his situation is like mine, we're both not allowed to see each other, but i don't have any excuse to go to goochland fo real!! i keep telling him that and i can't show him how he has more of a reason to come into richmond than anything. i know not now, but usually he always comes into richmond/henrico to do SOMETHING. which gives him a greater advantage at times. i do feel guilty for bitching at him but at the same time he wants me to open up. he makes me feel like i don't sacrifice enough like he has; like he has risked his life coming to see me at west lake which he has and he enjoys it but when i did it for the first time i didn't have that same ecstatic feeling he had.