Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 2765 comments

xDOS's avatar

Report | 03/02/2010 3:05 pm

xDOS

******** them that sucks and add mah damnit lol im in an aggressive mood
xDOS's avatar

Report | 03/02/2010 3:03 pm

xDOS

ohh okay thats good and ty ohh you gots a facebook
and add me again
xDOS's avatar

Report | 03/02/2010 1:14 pm

xDOS

omd where you hacked and why am i not a friend anymore!!!!!!!!!!!!
Shadow Equinox's avatar

Report | 03/01/2010 3:55 pm

Shadow Equinox

Haha okay! biggrin
Shadow Equinox's avatar

Report | 03/01/2010 3:53 pm

Shadow Equinox

you are nekked!
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/28/2010 7:40 pm

Shadow Equinox

No, there's seven. I'd know. biggrin it does get kinda confusing, but I've seen them all! biggrin
Willow Whistler's avatar

Report | 02/28/2010 5:22 pm

Willow Whistler

But still, wish I could ^^;
Willow Whistler's avatar

Report | 02/28/2010 5:19 pm

Willow Whistler

I wish I coul help you get all of it back, but I'm pretty poor.. -_-
Willow Whistler's avatar

Report | 02/28/2010 5:11 pm

Willow Whistler

Is all of your inventory stuff gone..?
Willow Whistler's avatar

Report | 02/28/2010 5:09 pm

Willow Whistler

Yeah, I don't remember your name being changed..unless you did that yourself sweatdrop
Willow Whistler's avatar

Report | 02/28/2010 5:06 pm

Willow Whistler

Hi!! ^^ Haven't talked to you in awhile!
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/25/2010 5:55 pm

Shadow Equinox

no, there's seven. I watched them all one day at my friends on youtube.
The Ghost of Luana 17's avatar

Report | 02/24/2010 1:43 pm

The Ghost of Luana 17

i love ur profile background!
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/24/2010 7:26 am

Shadow Equinox

hey, wait, how do you know that? and yes, I've seen all 7 episodes! XD
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/23/2010 7:05 pm

Shadow Equinox

Indeed it would! XD
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/23/2010 7:01 pm

Shadow Equinox

XD Yep! makes me want to throw a football at them so they can catch it and have their pants drop around their ankles!!! XD
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/23/2010 6:53 pm

Shadow Equinox

haha same... except the criminals can't get away because their pants hang below their knees and are 5 sizes too big! XD
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/23/2010 6:50 pm

Shadow Equinox

that sucks! how's everything at... hmm... haha I don't even know where you live! haha lol oh, well... how're things where you're at? biggrin
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/23/2010 6:44 pm

Shadow Equinox

okay. so... anything new?
Shadow Equinox's avatar

Report | 02/23/2010 6:43 pm

Shadow Equinox

I know how you feel... you want to play a free online rpg? I know a good one. it's an rts, though...
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!