Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 3506 comments

Bleach1114's avatar

Report | 06/14/2016 10:06 am

Bleach1114

Advice on the Kindred sounds cool. =] threads and what not. I have been trying to get eggs to drop for new kin but so far I haven't been lucky. >= So if CB is blah where do you usually hang to chat? XD
Zzyli's avatar

Report | 06/14/2016 2:34 am

Zzyli

But isn't FR putting out new ones all the time so you'd have a gradual supply of new familiars?
Bleach1114's avatar

Report | 06/10/2016 10:59 am

Bleach1114

hmm it already feels super grindy </3 but its really cute. =o Do you play? Is CB still the place to hang out and chat?
Bleach1114's avatar

Report | 06/09/2016 8:01 pm

Bleach1114

the feels! >= staying at home is ok for awhile but it gets boring. Finding a job sucks to though, worse process ever. -_-
So anyways did they ever bring zomg back and what is kindred thing?
Bleach1114's avatar

Report | 06/09/2016 10:33 am

Bleach1114

=3 hi! It has been a looong time. I am doing ok. Just kinda poking around gaia to see if I want to get back into it. It hasn't really changed all that much except for the outrageous marketplace of course. How have you been?
Zzyli's avatar

Report | 06/08/2016 8:00 pm

Zzyli

The pets seem to start off really dear but Gaia seems to release them again later and they get cheaper. You may need to wait a few months.
Zzyli's avatar

Report | 06/08/2016 7:44 pm

Zzyli

Oh wow the new RIG kin is a whale. emotion_kirakira
Zzyli's avatar

Report | 06/08/2016 2:07 am

Zzyli

FR loves you right?
Zzyli's avatar

Report | 06/08/2016 1:59 am

Zzyli

I think it looks fine pink, but I know you hate the colour. blaugh
Zzyli's avatar

Report | 06/08/2016 1:52 am

Zzyli

Vaguely; what about it?
VKiera's avatar

Report | 06/06/2016 8:26 pm

VKiera

"Though the brightness of the sun has drifted far away...



Nope, and I was also running another video on a different tab so it was all like NOISE!!! @_@


Tomorrow holds the sunlight of a brand new day for me..."
VKiera's avatar

Report | 06/06/2016 8:19 pm

VKiera

"Though the brightness of the sun has drifted far away...



OMG Moby your profile scared the hell out of me when I first clicked on it! emotion_0A0


Tomorrow holds the sunlight of a brand new day for me..."
Zzyli's avatar

Report | 05/24/2016 10:30 pm

Zzyli

Wow, is it a lot cheaper to have your teeth out in the chair or is it just not covered by some companies? We don't really have those same insurance hassles in Aus.
Zzyli's avatar

Report | 05/24/2016 9:49 pm

Zzyli

I think it depends a bit on how they're removed and whether they're stuck in your jaw or not. I went into hospital and had mine all out under general anaesthetic. When did you get yours out?
Zzyli's avatar

Report | 05/24/2016 9:31 pm

Zzyli

I got all four out. I guess on the plus side I won't have to have this procedure done again.
Zzyli's avatar

Report | 05/24/2016 8:58 pm

Zzyli

I AM THE BEST CHIPMUNK. xd
simply sonii's avatar

Report | 05/24/2016 5:35 am

simply sonii

oh yea, i quit.. crying lol... Now i'm hungry..
simply sonii's avatar

Report | 05/24/2016 4:43 am

simply sonii

yea been up all night trying to find a frame i can easily replicate with a mouse.. no luck.. lol i quit.. kill me now
simply sonii's avatar

Report | 05/24/2016 4:29 am

simply sonii

yea i told her if she reveals the edited frame photo it'll pixelate photo size.. If she gives the original it'll be fine.. So idk what she's gonna do.. Since the frames from photobucket and other sites are not as flashy. Driving me crazy..
simply sonii's avatar

Report | 05/24/2016 4:21 am

simply sonii

LOL.. FUN... SO i'm in charge of photo editing for my aunt.. problem is, i don't know any editing website. she wants a frame from the photowonder app for the phone. but since she's getting the photo poster size it pixelates the photo if edited. So i'm like wtf... That frame is impossible to find.. If i had my tablet i could replicate the fkng frame but i dont.. lol.. so i'm in trouble...
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!