vodka machine

vodka machine's avatar

Gender: Male

Birthday: 04/10/1994

Recent Stalkers

2 Get 2 Know Me Better

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

My Gift 2 U

About

Hey Yall!!!! it's Micah but u can spell it Myka thank u very much lol

Well my avatar is an alter ego of my self......it lets me express myself smilies/icon_smile.gif... my dream in life is 2 b a music producer and if that cant work a disc jocky (dj). i love music my fav music is techno, rock, pop, alternative. i listen 2 are Basshunter, Dj Issac, Dj Wag, Dj Tranta, Tatsh, Dj Ice, Benny Banassi, Freezepop, The Medic Droid, Owl City, LMFAO, Cascada, Draft Punk, Hadouken!, J bigga, Dark oscillators, Hardstyle mafia, Scarf! and Darude, Flyfeaf, Disterbed, Metalica, System of the Down, A Perfect Circle, Apocalyptica, Three Days Grace, Boys like girls, Vampire weekend, Britney Spears, Madanna, Beyonce, Lady gaga,CocoRosie, Circlesquare, The Freaks, Lily Allen (thanks 2 my friend) Lonley Island, Gwen Stefani, Pink, Kerli, Ke$sha, Selena Gomez, Adam Lambert, Taylor swift, Shakira, Pussycat Dolls, Black eyed Peas, Madonna, rihanna, the Ting Tings, Paramore, Panic at the Disco, Shiny Toy Guns, Brokencyde, Blood on the Dance Floor, 3OH!3, Yeah Yeah Yeahs, Escape the fate, Muse, Cobra starship, Bloodhound Gang, and alot more haha so leave it at ETC.

favs list:
colors: green, black, purple and silver

hobbys: computer, band, karate, sleeping

age:16

b-day: april 10, 1994

my words: nom nom nom, ohh shaa, dez bez, letkerbill, Moans, WHAT COLOR IS IT!?!?!?!, and sheep( u can ask wth that means later)

live: hawaii

sku: ***** **** ****** is my sku lolz


LET ME GET 2 KNOW U BETTER SO ILL ADD U 2 MY MYSPACE OR FACEBOOK!!! I LOVE NEW FRIENDS BUT DONT LIKE STRANGERS

My eyes reflect the color Pink the quiz said. I am a person who wears their heart on their sleeves. I am full of emotion and have a tendency to be very open with people. I adore the simple things in life and refer them as "gifts". I have an aura around me that radiats how loving and caring I am. I spend most of my time trying to make others happy. I also try to focus on myself as well. I am also very supportive and sensitive. Because I am so emotional I have a tendency to also be very depressed and can be devastated by a loss. I can also be moody and angry at times when people disagree with me. In all I am Emotional.

Ok I am weird. But who is not know days & weird is kool. I am very paranoid. I dont like strangers around me ...haha this will b random stuff 4 ur info.

ok so i am hawaian, chinesse. filipino, cuban and german lolz

i love anyplace thats cold and spokey and fog is nice, Pretty forest, jungles, tall snowy mountains, rocky cliffs breezy lakes awwww so peaceful. i love rainy days those make me smile. i am a flirt so i pretty much flirt with every1 i hang out with ...idky i just cant help it. makes me happy.

i hate my hair but every1 else loves it . i will get pircings& tattoo's. i is in band its good and bad thing, I PLAY THE TROMBONE!!! xD . i explain l8r (.p.s school band) and ya i hav crushes but me no tell till i no u better

love zebras and penguins and pandas u no y ....b/c there both black and white lol

TACOS! I AM A VERY RANDOM PERSON!!! i am very easyly hurt mustly b/c i take things 2 heart and i am very shy.but once u no me u cant get me 2 shut up lol.
OHH AND I LOVE MISA-MISA FROM DEATHNOTE!!!!!!

STRANGERS stab u in the back
FRIENDS stab u in the front
BOY FRIENDS stab u in the heart but
BEST FRIENDS poke each other with straws
(Put this on your profile if you agree with this.)


Total Value: 4,418,459 Gold
[Item Information]

Item List:
Dark Elf Potion (purple)
Jekyll\'s Morality
Shadowlegend 6th Gen.
Death Whisper (7th gen)
The Nightmare 5th Gen.
Nitemare Sash
Jack\'s Autohack
Spirit Pyre


Total Value: 3,008,873 Gold
[Item Information]

Item List:
Cosmosis\' Cape
Diapered Egg 2nd gen.
Death Whisper (8th gen)
Carol of Ol\' Ebenezer 2nd gen.
Masquerade
The Cosmos
The Nightmare 10th Gen.
Compass of Seidh 8th Gen


Total Value: 1,087,364 Gold
[Item Information]

Item List:
Underground Sound
Zorro Mask
Prisoner\'s Ball and Chain
Freddy Claws
Silent Night
Grim Reaper
Halftone Hero
Halftone Hero

Idk anything else to wright so just ask!!! ;D


 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Gruesome Director
Emo-Sexy-Cream
IntrospectiveNerd
xXxPocketAznxXx
Emosoul91
fake baked
raining leafs
Ronako
Veriona
DLMiTzJKPaul
the peasant queen
GoDieCunt
lolleypop Pants
Eriberry_poptarts
ZakiZaki-chan
JackRabbit808
Nikki Ne0n
xsparklingx
live-love-laugh eternally
ichigobunnyz9
Blessed Deception
IIsorrowlessII
Tonic Lace
Messy Nightfox
Dally_Donut
s666pyro
A Tale Untold

listen 2 my vast amount of my music

hmmm give me an idea on what 2 put here??

Some good gaia friends <3

Friends at School <3

I LOVE LADY GAGA' MUSIC!!!! <3

I LOVE BLOOD ON THE DANCE FLOOR!!!! <3

I LOVE TECHNO!!!! <3

I LOVE ROCK/ SCREAMO/ ALTERNATIVE!!!! <3

I LOVE COBRA STARSHIP!!!! <3

</3 heart broken

More really good gaia friends

The first 10 songs show the different kinda music i like

I love to dance <3

PLZ LISTEN TO IT !!! LOL I WORKED REALLY HARD TO GET SOME OF MY SONGS

I own 33 lady gaga songs, i bet u dont even know that much of her songs xP

rock songs r more in the middle of the list, pop is every where what little techno songs i could find r every where lol and ya just listen to some of them lol music is my life