Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1920 comments

Mimirelle's avatar

Report | 08/18/2014 10:49 am

Mimirelle

I really like your signature for some reason.
DlCK TEASE's avatar

Report | 08/13/2014 3:56 pm

DlCK TEASE

oh my god i opened 30 of those stupid rigs and thEY WERE ALL DUDS
DlCK TEASE's avatar

Report | 08/13/2014 3:41 pm

DlCK TEASE

GOD DAMN IT ********
DlCK TEASE's avatar

Report | 08/13/2014 3:40 pm

DlCK TEASE

will kill newborn baby for new marionette item
Auviora's avatar

Report | 08/12/2014 11:41 am

Auviora

Oh, >3>' uhm what is it then? Dx
Auviora's avatar

Report | 08/12/2014 11:36 am

Auviora

-pets your dog avi- Congratsssss 8D
Ale Slammer's avatar

Report | 08/05/2014 9:43 pm

Ale Slammer

Tomorrow at some point in time.
Ale Slammer's avatar

Report | 08/05/2014 9:40 pm

Ale Slammer

Thank you! biggrin
corpse chomper's avatar

Report | 08/05/2014 1:26 am

corpse chomper

For this effect on Gaia it's oculus mythica inverted eyes and Rookie's Pursuit: His Handsome face. surprised
corpse chomper's avatar

Report | 08/05/2014 12:15 am

corpse chomper

Huehue~

I wonder, are you able to tell if it's black sclera at all? Sometimes I think it looks funny, idk
corpse chomper's avatar

Report | 08/05/2014 12:12 am

corpse chomper

Dat yandere~
DlCK TEASE's avatar

Report | 08/01/2014 12:27 am

DlCK TEASE

yay!! i'm glad
i tried to find an item that seemed to fit your style 4laugh
DlCK TEASE's avatar

Report | 08/01/2014 12:18 am

DlCK TEASE

HAPPY BDAY HAPPY BDAY

IS THERE STUFF U WANT
DlCK TEASE's avatar

Report | 07/30/2014 6:12 pm

DlCK TEASE

ayoyoyoyo werkin' that tv head gaia_diamond
B e a r ui's avatar

Report | 07/29/2014 6:44 pm

B e a r ui

Sorry too busy WATCHING GATCHAMAN.
Lol only on the first episode still though ;A;
DlCK TEASE's avatar

Report | 07/27/2014 3:34 pm

DlCK TEASE

THEY PROB WILL TBH
DlCK TEASE's avatar

Report | 07/27/2014 3:31 pm

DlCK TEASE

i think you'll be okay
they're not selling out very fast
DlCK TEASE's avatar

Report | 07/27/2014 3:24 pm

DlCK TEASE

thx u thx u wink
Lilith Dame's avatar

Report | 07/21/2014 6:47 pm

Lilith Dame

dont try and use logic
Lilith Dame's avatar

Report | 07/21/2014 6:40 pm

Lilith Dame

do you answer me on skype? emotion_eyebrow
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games