Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 241 through 260 of 1356 comments

IIX Red XII's avatar

Report | 01/11/2014 6:27 pm

IIX Red XII

That was quick. I just placed in the store like what... 20 secs ago. eek
but anyway thank you for buying.
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 5:08 pm

Im Princess Chan

D;
Haha trying but.. nothing sweatdrop
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 5:04 pm

Im Princess Chan

Haha silly ;P heart
Oh me geee so bored .-.
emotion_hug emotion_bigheart
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 5:00 pm

Im Princess Chan

ahhh?
And heart heart heart emotion_hug
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 4:59 pm

Im Princess Chan

Yup whee
And just alright? heart
I am oka. xp Guessing I didn't get the job.
little down about that .-.
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 4:58 pm

Im Princess Chan

lol heart heart heart heart
I managed to restrain myself whee
How are you? ;O heart heart
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 4:55 pm

Im Princess Chan

Haha I know .-. gonk that's why I stopped whee
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 4:54 pm

Im Princess Chan

70m .-. xp

Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 4:52 pm

Im Princess Chan

;O Sorta whee
Trying not to spend it all gonk lol
And it's kayyy 4laugh heart heart heart heart heart
Im Princess Chan's avatar
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 1:31 pm

Im Princess Chan

;O heart heart hate rigs .-.
And what did I buy in general or rig wise?
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 1:26 pm

Im Princess Chan

heart heart heart
Awe D; emo
And omg I couldn't vend so I lost umm.... a lot of money on it
I was so upset .-.
And I bought stuff to cheer me up. And you may kill me but..
I'm down to about 40m .-.
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 1:23 pm

Im Princess Chan

heart heart heart heart heart heart 4laugh
How are youu? i missed you .-.
You haven't been on much lately emotion_8c
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/11/2014 1:20 pm

Im Princess Chan

Hubbbbyyyyyyyyyyyyyyyyy heart heart heart
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/10/2014 2:34 pm

Im Princess Chan

How are youuu??? 4laugh
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/10/2014 2:08 pm

Im Princess Chan

Hey Hubbyy heart heart heart
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/09/2014 7:26 pm

Im Princess Chan

;O its kay heart heart heart heart
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/09/2014 7:06 pm

Im Princess Chan

Hahaha! emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart
And ;O you should do some vending for me? emotion_kirakira heart
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/09/2014 7:03 pm

Im Princess Chan

Hahaha not possibleeeeeeeeeee smile heart heart
Im Princess Chan's avatar

Report | 01/09/2014 6:47 pm

Im Princess Chan

Haiiii
missed you moreeeeeeeeeee heart heart heart heart heart heart
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!