Umi_Inoue

Umi_Inoue's avatar

Last Login: 05/14/2017 9:09 am

Birthday: 07/01

Media

 

About

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Assalamualaikum & Hello ~
Welcome to my profile!

=======================================
Comment | PM
=======================================

gaia_nitemareleft Freelance Illustrator | Gamer | DC & Marvel Fan gaia_nitemareright

Deviantart | Tumblr | Instagram | Cancer




User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Store

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Thank you for buying my items! Come again ~ rofl


Quote:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Interest in art?
PM me to buy ! mrgreen

Click (My D.A) to see more samples.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

 

View Store

Comments

View All Comments

Chisuzu Aiko Report | 08/22/2014 10:43 am
Lupa nak tambah.. Assalammualaikum.. cat_ninja
Chisuzu Aiko Report | 08/22/2014 10:41 am
Hai, Akak.. Dah lama saya tak online (sebok main game lain.. haha).. biggrin Akak ape khabar? Aktif lagi ke main gaia online ni? Ingat saya lagi x kak? 3nodding
tobek Report | 07/17/2014 11:39 am
cuti raya eh haha, btw acc ni adik guna tau
Vicktorious Report | 07/12/2014 11:53 am
Lols, I'm going to become a level 10. Im only a level 3 right now... BUT BRING IT BECAUSE I HAVE PREPARED FOR THIS emotion_dowant
tobek Report | 07/02/2014 4:45 am
ey I miss u too heart busy playing LoL haha. Dah cuti sem ni >w<
pikasia314 Report | 07/01/2014 9:33 am
amg that LONG message xD
hahah, then GL in ur college ~ do ur best O u Ob
hahah, okay i will show u , but will send a link on fb o: since i wil have u there i wont get on gaia for a while //hugs u tight
Byeee Gaia O u O/
(dont reply back since i wont log in hahah)
tobek Report | 07/01/2014 7:01 am
happy birthdayyy heart
pikasia314 Report | 07/01/2014 6:04 am
hahah, u didnt remember it? xD
but really , hope u have a good day ❤
aww, i would show u , but ur arts are much more better thats why im embarrassed to show them to u D:

its summer, but lately it has been raining all days ...
Inouee u should go back to skype or sth because i dont wanna lose such a good friend like u ;w;
im gonna quit for now. have enough of gaia and everything. D: oh whut about fb? do u use it? o:
pikasia314 Report | 07/01/2014 1:28 am
AMG, I knew it
that 1st of JULY
❤ HaPPY BiRthDaY Inoue ❤
I wish u all the best especially in college~ have lots of fun, smile everyday, pass all ur exams wthout any problems, Draw more and more, because u have talent and i love seeing ur new arts comming up and blahblah , hahah
love u

yup yup im such a stalker , but it means that i care about u thats why im stalking u xD
and i dont know yet, im slacking now like a sloth at home lol o:
pikasia314 Report | 07/01/2014 1:11 am
//spams ❤
checking something

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.














Interest in art?
Visit...

Umi's Chibi Shop

@

Deviantart | Tumblr | Instagram | Facebook

Recent Visitors