Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1807 comments

burnning_devil's avatar

Report | 07/24/2015 7:06 am

burnning_devil

*pets the kitty*
Marcus Wonderland's avatar

Report | 07/20/2015 2:49 pm

Marcus Wonderland

Yup yup~ Though I gotta catch up in Hunter x Hunter first since I've been marathoning that with a friend :3
Marcus Wonderland's avatar

Report | 07/20/2015 12:32 am

Marcus Wonderland

Ohhh, well then, animes it is~
Marcus Wonderland's avatar

Report | 07/19/2015 10:30 pm

Marcus Wonderland

as in zero the anime, or start from the actual game? Cause if I remember right it started as a novel game? or so.
Marcus Wonderland's avatar

Report | 07/19/2015 8:58 pm

Marcus Wonderland

Sounds exciting~ I still need to get into that series :3 it looks rather interesting.
Marcus Wonderland's avatar

Report | 07/19/2015 7:33 pm

Marcus Wonderland

I'm doing pretty well!. Setting up a magic school rp :3 Though I'm being a tad lazy getting the location part together lol.
Marcus Wonderland's avatar

Report | 07/19/2015 6:38 pm

Marcus Wonderland

Hi hi~ How are you? :3
KenFrost's avatar

Report | 07/16/2015 4:13 pm

KenFrost

i was gonna see it seems sand strider has slowed down. i am guessing fate is your new one
StrappedForLove's avatar

Report | 06/28/2015 8:34 am

StrappedForLove

Hey
KenFrost's avatar

Report | 06/26/2015 4:32 pm

KenFrost

i pick mimic so i can copy anyones moves makes me super powerful and deadly.
KenFrost's avatar

Report | 06/23/2015 7:14 pm

KenFrost

I beat you by like fifteen minutes. i posted already silly cat
DA zombie RK's avatar

Report | 06/20/2015 9:16 pm

DA zombie RK

Hey there~
KenFrost's avatar

Report | 06/17/2015 5:55 pm

KenFrost

did you like me reply hahaha. blaugh
KenFrost's avatar

Report | 06/13/2015 8:05 am

KenFrost

HERRO
zenie250's avatar

Report | 06/08/2015 10:14 pm

zenie250

Um i dont know i dont think so.
DA zombie RK's avatar

Report | 06/08/2015 7:49 pm

DA zombie RK

Well hello there. Being extra fancy today, I see. -pats-
zenie250's avatar

Report | 06/08/2015 7:12 pm

zenie250

Cant right now cause i have a freind over you might just have to explain it though chat here or P.M
KenFrost's avatar

Report | 06/08/2015 6:45 pm

KenFrost

can you explain it tomorrow as i am going to bed in 10 mins. i am super exhausted form work.
KenFrost's avatar

Report | 06/08/2015 6:36 pm

KenFrost

SORRY no drew here, only the maid. No speak a the english.
DA zombie RK's avatar

Report | 05/28/2015 10:14 am

DA zombie RK

heart
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games