About

Nothing to see here folks! Just some akatsuki shiz and my wishlist.. yada yada yada. Unless you're a super badass santa that will give me the items on my wish list that i didnt have? ; )

Yes I like friends and cheese... and potatoes. They make me feel very happy : )

I'm very random . I also have a bad sense of humor.
FEAR ME!!!! I do not like romance and shits. They make me gag o.O But if it's a hug then i don't really mind that. Hugs make the friggin world go round!

Pewdiepie, Cryaotic, 96neko, Valshe and Little Kurriboh FTW!


-bye-

Might quest for: Band of Bremen (stop increasing the price dammit!) , Modus Operandi ( i.want.those.jeans!), Gogh Reed, Toned Keido ... ehehehh damn im so friggin lazy = = /shot/

Friends

Viewing 12 of 226 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Killer the ugly

Report | 04/28/2015 2:03 am

Killer the ugly

psssshhhttt i can take him
epic fight music
Killer the ugly

Report | 04/25/2015 4:57 am

Killer the ugly

um single story house building. kinda near the woods
Killer the ugly

Report | 04/21/2015 5:45 am

Killer the ugly

im getting myself a house whoo. moving gonna be kinda scary. also i finished teh fargo tv show
Killer the ugly

Report | 03/25/2015 12:34 pm

Killer the ugly

see you'll be fine just dont stress out. have more tea unless your tired then moar coffee
Killer the ugly

Report | 03/20/2015 5:35 am

Killer the ugly

meh i wasnt concentrrating on being brave over the drivers licence thing. you gotta chill over the college its great you'll like it its a great time to make new friends plus im looking forward to seeing your animations
Killer the ugly

Report | 03/10/2015 1:19 pm

Killer the ugly

welcome back. btw mark is the best person for FNAF he did find the good ending the childs spirits are freed. um still not sure what happens to the guard after the fire but i think its safe to say the series is over. i gotta admit i liked it lol um yeah. well it was like deathly cold last time but gladly were good back to the 40 degrees um yeah idk enjoying some games but im ruined in flight night ******** muhamid ali your not a god punches hurt jackass .
Killer the ugly

Report | 03/03/2015 3:34 pm

Killer the ugly

k i know your net is down but you gotta get on that five night at freddy's 3 tis awesome ...though there is still a mystery..does it have a "good" ending or is the "bad ending" one huge troll personally im just stoked by the fact that springtrap has a person inside of it sorta . man i wish i could find that picture for you without his head its grim the exoskeleton ripped though the killer poped his eyes out but his skull and veins are still clearly intact. plus i wanna know what happens to the guard at the museum did he start the fire in the end?
Killer the ugly

Report | 02/26/2015 7:21 am

Killer the ugly

ooooooooo send me pictures that sounds awesomeeeeeee blaugh lol whoo hoo
i had a bad morning yo my car broke down and i had to wait 3 hours in the cold twas awful.
Killer the ugly

Report | 02/23/2015 6:02 am

Killer the ugly

they should make a anime out of one-punch-man apparently its a manga about the strongest superhero...problem is he wants the thrill of battle...but he can never obtain it now for his one hit kill attacks. its apparenlty very funny and would make a great sentai-spoof.
throwin that out there.
Killer the ugly

Report | 02/18/2015 3:42 am

Killer the ugly

no s**t? thats actually kinda fascinating i didnt know about that kinda bread hmm