The Pineapple Pizza

The Pineapple Pizza's avatar

Birthday: 10/31

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Hobbies/Interests

Wish List

 

About

Back off, bro.

Comments

View All Comments

Starseed Naveed Report | 06/30/2010 4:51 pm
Starseed Naveed
Lol no problem smile
Starseed Naveed Report | 06/30/2010 4:49 pm
Starseed Naveed
Your welcome smile
The Pineapple Pizza Report | 06/15/2010 10:01 pm
The Pineapple Pizza
damn. Aint nobody comment on s**t no more?
Dont trust me xoxo Report | 10/30/2009 5:40 pm
Dont trust me xoxo
mmhmm yea u be trippin gurl.
Dont trust me xoxo Report | 10/29/2009 2:32 am
Dont trust me xoxo
mmm mmm u betta come over this weekend, it's going down gurl. mmmhhmmm
Dont trust me xoxo Report | 10/28/2009 4:18 am
Dont trust me xoxo
Yeah gurl, I hear that!
Dont trust me xoxo Report | 10/26/2009 10:59 pm
Dont trust me xoxo
yeah gurl chicks b4 dicks all the way.
Dont trust me xoxo Report | 10/25/2009 11:38 pm
Dont trust me xoxo
Guuuurl, u lookin fiine! Gud luck on ur resolution gurl, if i waz a millionaire, u kno i'd bail u out.
lil_sharina Report | 10/25/2009 12:31 am
lil_sharina
thanks for the purchase 4laugh
Dont trust me xoxo Report | 10/20/2009 5:48 pm
Dont trust me xoxo
Nah, no way gurl. do u know wat woulda happened then they woulda busted me 4 sure gurl. wateva, I just got a bandaid, cuz i dont wanna go 2 jail again. ya kno?

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.17

Total Posts: 313

Latest Posts

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Dont trust me xoxo