About



TUTUROOO~

IM CHARIS. [KARIS]
hai
i live in england,
buckinghamshire/leicestershire!
i has bf
at uni doing graphics 3rd year~
my first account was gloo
gloo the awesome
if you remember me
chat to me ;D




Friends

Viewing 12 of 24 friends

Journal

temp thing.

MY BRAIN HURTS WHEN THERE IS TOO MUCH IN IT. SO, I PUT MY THOUGHTS DOWN.


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Auntie sindy

Report | 05/23/2012 9:12 am

Auntie sindy

I used to love Tesco when I was a kid.

Hmm not anymore. Our local Tesco sucks, bad customer services but the food is okay I suppose. Though I like the new Tesco Value's package sweatdrop
Auntie sindy

Report | 05/23/2012 9:01 am

Auntie sindy

xD
Tesco Value rocks heart
Meimiko

Report | 05/10/2012 11:39 am

Meimiko

Nope. There's just loads of jobs only available during summer at this moment.
So i'll just wait and see. (:
Might end up in the newly started familybusiness C:

YYAAAAYYYYFORYOU<3
Meimiko

Report | 05/06/2012 3:04 am

Meimiko

yep, and kinda all im gonna do until august 31th when they shut down the whole thing D;
My bday was awesome <33

how have you been? <333
Meimiko

Report | 05/03/2012 2:21 pm

Meimiko

i've been... working.. and working... and working.. AAAND... WORKING! XDD <33
I've been recruited as a trainer when it comes to different courses at work, so alot to do :3
Meimiko

Report | 05/01/2012 12:47 pm

Meimiko

nomnom <3
Miss Munny

Report | 04/10/2012 4:10 pm

Miss Munny

Tesco ftw!
Always wanted to do a Tesco Value party. All the food and everything, dunno why.

But Tesco beats Asda anyday!....
I'm so strange... XD
Miss Munny

Report | 04/10/2012 3:55 pm

Miss Munny

I gotta say, you name made me lol! XD
antaine

Report | 03/15/2012 3:40 am

antaine

Ooo what'd you get? biggrin
antaine

Report | 03/14/2012 6:38 am

antaine

So I hear its your birthday today! I wanted to wish you a very happy one and hope you get lots of brilliant pressies wink

Signature





around since '04~
PSN; Skynee

currently playing resident evil 6!

art drawn by Meimiko <3
deviantart, watch me pls pls! :c

pinterested?

smilies/icon_heart.gif