Profile of the Teeniest Tiniest Cookies Of (complete and utter) Doom

TeenyTinyCookiesOfDoom's avatar

Last Login: 08/25/2016 1:30 am

Registered: 04/26/2008

Gender: Female

Location: on my personal site :0)

Occupation: post - student (does that make sense?)

Personal Website

Befriend // Message // Trade

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Wouldn't wanna see me nekkid, would ya friendo?

Senpai noticed you :0)

do you want senpai to notice you? quote me, kōhai!

p.s. don't be surprised if i tip more you more than once. you probably amuse me.

p.p.s. don't take me seriously unless i actually say, "I'm serious."

p.p.p.s. i can't stop buying shxt heelllpp pls.

 

Leave me a little somethin'? (Don't go bacon my heart though)

View All Comments

Thornkitty Report | 04/16/2016 12:16 pm
Thornkitty
i appreciate the purchase ^_^
Narinia Himawari Armand Report | 02/24/2015 10:53 am
Narinia Himawari Armand
Thanks for buying! heart
iSpanksta Report | 02/23/2015 1:41 pm
iSpanksta
use the gold wisely rofl
junebi Report | 02/14/2015 12:11 pm
junebi
Thanks for shopping! Have a nice day!
Minerva de Sade Report | 07/12/2014 11:55 am
Minerva de Sade
        emotion_omnomnom
Minerva de Sade Report | 07/12/2014 11:50 am
Minerva de Sade
        I am not vegetarian, friend so I accept your bacon with glee. (✿ノ⊙ヮ⊙)ノ~『✧~*BACON*~✧』

        And thanks. He came back with another account AGAIN, so I blocked him and was done with it. He keeps causing s**t, so we're going to report him to the mods...again.

        I'll continue to stay awesome. Thanks for the support. 3nodding
Minerva de Sade Report | 07/12/2014 11:38 am
Minerva de Sade
        Thankies for all the tips. emotion_kirakira
KonNee-san Report | 04/29/2014 10:32 am
KonNee-san
haha your username...

thanks for selling what i was looking for :p
MrNutch Report | 04/26/2014 11:31 am
MrNutch
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Haha! Thanks :b I do. Even tho the market went insane whee
Raiyu Sayne Report | 04/26/2014 11:22 am
Raiyu Sayne
XD why would I?
Even if I was its not like your making me eat it~
Its all good ^ ^ i'm happy to have gotten sucha interesting and funny profile comment~
 

So you're here, profile of the teeniest tiniest cookies of (complete and utter) doom yeah?

welcome to my profile sweetheart.
lurk here, or lurk on my personal website, whichever floats your boat.

Pentatonix - Can't Sleep Love

Hello MTV and welcome to me crib

Visit My House

I wonder how they aren't dead yet honestly

View Aquarium

Buy my damn s**t y'all.

wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance wahmbulance
gaia_gaiagold ALL OF THE PRICES ARE ALREADY THEIR LOWEST. gaia_gaiagold
gaia_nitemareleft Please do not PM me asking for a lower price, I have already done what I could. gaia_nitemareright
gaia_crown gaia_diamond gaia_gaiagold The prices I have right now are fairly reasonable with all the inflation going on in Gaia. gaia_gaiagold gaia_diamond gaia_crown


Welcome to my shop!



Thanks for coming over, here, have some of this heaven:
yum_bacon yum_bacon yum_bacon

Want some more?

(> ^o^)> yum_bacon yum_bacon yum_bacon <(^o^ < wink

emotion_omnomnom emotion_kirakira emotion_dowant emotion_c8

Well then, keep on buying.
emotion_awesome emotion_brofist emotion_yatta



emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart emotion_bigheart

Please come again!
Even if you think I am a b***h a*****e jerk for not lowering the prices any further.
sorrynotsorry
emotion_bandaid emotion_bandaid emotion_bandaid


emotion_brofist emotion_c8 emotion_dealwithit emotion_awesome dramallama cheese_whine crying stare rolleyes

 

View Store

Eyy, howsitgoin'?

 
II CookiesOfDoom II
II CookiesOfDoom II