Custom

Media

 

Recent Visitors

 

About Me

No matter what what anbody tells you, words and ideas can change the world.< 3

Custom

Hi. I'm Jason.

I study in Philippines but I'm not from here. I'm like really shy, but i'm kind of not.

I'm lazy. If you disagree, then you can fight me.

Comments

View All Comments

Piiano Report | 10/29/2017 3:07 pm
Piiano
i can read french and understand it pretty well but i cannot do anything else blaugh
my french teacher did say my dialect was pretty good tho when i was in school for it
hon hon
Spotless-_-sunshine Report | 10/28/2017 11:41 am
Spotless-_-sunshine
Excuse me Sir, it says please ring the door bell.
Piiano Report | 10/25/2017 4:20 pm
Piiano
haha yeah east coast has all that french crap too scream รง'est horrifique!!!!! wink
Piiano Report | 10/24/2017 12:12 pm
Piiano
If you come to the west coast of canada we're cultured enough to not have plastic bagged milk wink
those filthy east coasters have that stuff gonk
Piiano Report | 10/23/2017 7:47 pm
Piiano
crying ILL SAVE U.... come to canada u will be safe
Piiano Report | 10/20/2017 5:32 pm
Piiano
its been 10 months of crisis mode for me and idk when its ever going to get better
but one dayyyyy

i'm happy to hear you're doing well though!! wooo
armpits aren't nice...slap some deodorant on that b***h
Spotless-_-sunshine Report | 10/20/2017 12:01 pm
Spotless-_-sunshine
no.
Piiano Report | 10/19/2017 8:22 pm
Piiano
i'm not up to much..my lifes been kinda crazy in a bad way crying but idk i'll get thru it
how are u??
Pwandaa Report | 10/15/2017 9:41 am
Pwandaa
5+1 biggrin The other two are in the back rofl
Pwandaa Report | 10/15/2017 1:12 am
Pwandaa
Nope! Look again c:
 
Dooei
Lalein
Tami Dolli
Kanahit
isvern
BALLOONFACE
Chainesque
TA-Regret
Pwandii
kaoruChoco

I USED TO BE HELLA RICH, BUT NOW I'M HELLA POOR
SOMEONE GIVE ME MONEY CAUSE I CAN'T BE SURE
IF I'M GONNA STAY. CAUSE I DON'T FEEL LIKE PLAYING WHEN I'M POOR

I TRIED TO MAKE THIS RHYME BUT I AIN'T NO EMINEM