About

Number One symbolizes many things - but the most important one for me is - solitude. What am I doing on Gaia, then? That's a good question. I'm not sure I can answer that. But I'll try. There's a sentence that keeps coming back to me lately. It's not something I've come up with by myself, it was something I heard at one of my classes, actually. One of my teachers said, quoting someone else: "Without interaction with other people nothing makes sense." I kept thinking about it, because if it's true - then things aren't looking very good for me. So, I guess that would be the answer to the question posed above - I'm here to check whether that statement is true. At least whether it's true for me.

And now a new... well, it's not a song. I'm not even sure if it can be called a poem. It's a piece of text, for lack of a better term.

Als mein Vater
mich zum ersten Mal fragte
was ich werden will,
sagte ich nach kurzer Denkpause:
„Ich möchte glücklich werden.“
Da sah mein Vater sehr unglücklich aus,
aber dann bin ich doch
was anderes geworden
und alle waren mit mir zufrieden.

Liselotte Rauner

(In case you're wondering, I found this profile theme on tektek. It is not mine. )

Friends

Viewing 12 of 21 friends

Journal

My shopping list

I'll be writing about the items I want to get, and strategies to get them.


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

RainbowBubbles

Report | 07/10/2014 4:48 pm

RainbowBubbles

haha, yeah, don't worry xD I was just confirming the general nature of the topic, I'll message you tomorrow or so about it, since I have a lot to do today @_@ I know that I didn't have much to worry about, but your constant assurance always makes me fee at ease, thanks~ :3
RainbowBubbles

Report | 07/10/2014 4:09 pm

RainbowBubbles

redface ehehe... yeah. I went to the doctor the other day
RainbowBubbles

Report | 07/10/2014 3:22 pm

RainbowBubbles

yeah, we both are, gotta raise around $3.6k ; w ; We started in may, so now we need $3k more. @__@;;
and no worries, you're not the pushy type at all, but the only concern of mine is making you feel like "egh, TMI" lol... > w >
RainbowBubbles

Report | 07/09/2014 7:58 pm

RainbowBubbles

hmmm, that is true. that's why me and kyle have such a hard time finding an MMO where we can play together ; ~ ;
bleh... I guess I really don't have time for another time eater... I'm trying to focus on raising $3k more. ; ~ ;
and, even so, I'm kinda upset/worried about something though. I don't really know if anyone would want to hear about it, though, so I've been hesitant to bring it up. if anyone, though, you're my first choice
RainbowBubbles

Report | 07/09/2014 7:41 pm

RainbowBubbles

OH! A UK SERVER! * o * .... probably would be a horrible idea for me, but it would be nice if I could play with you and my bf. ; w ;
RainbowBubbles

Report | 07/09/2014 3:04 pm

RainbowBubbles

ah, I see xD I remember those gaming days... = w=
but ooooh, no, I haven't! -goes to look- wow, that looks awesome!! are the servers international, or regional?
RainbowBubbles

Report | 07/07/2014 9:22 pm

RainbowBubbles

ah, I see, but whatever it is, it's a good look for you!
also, are you up early, or late? xD
RainbowBubbles

Report | 07/07/2014 9:16 pm

RainbowBubbles

oooh, rocking the new 'do!
RainbowBubbles

Report | 07/04/2014 2:11 am

RainbowBubbles

nah, it's okay - w - I really couldn't care less about the actual objective other than achieving it. It's nice to have an incentive to log on here every day, for some reason.
RainbowBubbles

Report | 07/03/2014 3:35 pm

RainbowBubbles

OH! on my way to looking for that store, I found out that there's only 16 more days til I can join the thing that I don't actually care about, WOOOOOOO 8D
User Image

Signature



This is absolutely meaningless and preposterously inconsequential.

(If you know where this sentence is from, PM me. ~_^)