Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 129 comments

sonia_93's avatar

Report | 04/19/2008 7:17 pm

sonia_93

Hey! How are you?

I'm a demonic_seanw's friend...

I thought you might be interested in this

http://tinyurl.com/6zbg94



This guy is selling a Spartan Cloak really cheap!

I wish I could buy, but I aint got the money...

Hope it helps you, good luck!
shadow24680's avatar

Report | 04/10/2007 6:44 pm

shadow24680

sup just saying hi and saving up for some sweet kicks
AltimaDeth's avatar

Report | 02/05/2007 6:23 am

AltimaDeth

Assasinate!
Swiss-Maz's avatar

Report | 02/02/2007 7:51 am

Swiss-Maz

no s**t retard
pwnd_by_twlt's avatar

Report | 02/01/2007 4:03 pm

pwnd_by_twlt

MAN!!! THAT SONG IS THE BOMB!!!
Swiss-Maz's avatar

Report | 01/24/2007 12:51 pm

Swiss-Maz

im coo candy: u?
GETxLIKExME's avatar

Report | 01/08/2007 2:01 pm

GETxLIKExME

hey how ya doin?
Swiss-Maz's avatar

Report | 12/17/2006 12:01 pm

Swiss-Maz

idk...long time ago so i wudnt remember...duz it matter?
Lilly1118's avatar

Report | 12/16/2006 5:48 pm

Lilly1118

hey why did you comment my lil sises profile?
Swiss-Maz's avatar

Report | 12/11/2006 3:42 pm

Swiss-Maz

ya i guess
~RockziiForNia~'s avatar

Report | 12/08/2006 9:01 am

~RockziiForNia~

wanna be friends?
pwnd_by_twlt's avatar

Report | 12/07/2006 3:34 pm

pwnd_by_twlt

Hay...
Swiss-Maz's avatar

Report | 12/05/2006 5:36 pm

Swiss-Maz

y dont u take anger management classes
[Lemons]'s avatar

Report | 12/05/2006 8:04 am

[Lemons]

...Stop ******** commenting my girlfriend saying "you hot"
Otherwise i will find you cut off your balls ram them up your shitter an snap your neck into loads of pieces... Got it?
Jagador's avatar

Report | 12/04/2006 9:44 am

Jagador

hey there swiss maz! long time no see! hows it going?!?!?!?!
lilmissROCKER's avatar

Report | 12/01/2006 7:10 pm

lilmissROCKER

lol thx
Swiss-Maz's avatar

Report | 11/30/2006 6:47 pm

Swiss-Maz

awww thank you
GETxLIKExME's avatar

Report | 11/30/2006 6:44 pm

GETxLIKExME

lol yeah but i love u waaaaaayyyyyyy more heart heart
Lilly1118's avatar

Report | 11/30/2006 9:01 am

Lilly1118

why do you want to be my friend?
Swiss-Maz's avatar

Report | 11/27/2006 7:46 pm

Swiss-Maz

its coo
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!