Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 236 comments

quantum spin liquid's avatar

Report | 02/19/2016 11:21 am

quantum spin liquid

I like your avatar~
minghii's avatar

Report | 02/11/2016 12:42 pm

minghii

thanks o u o
it's basicallly my irl face but cooler lmfao /sobs
Deynee's avatar

Report | 01/28/2016 12:56 pm

Deynee

Thanks for buying! whee Have a great day! 3nodding
Tatsumari's avatar

Report | 01/27/2016 8:52 am

Tatsumari

make way for the queen of the avatar arena! right here folks
Roxoah's avatar

Report | 01/26/2016 2:34 pm

Roxoah

I'm not being passive aggressive, simply trying to explain it by now.
It's rather rude to call someone names like this over something so small.

I did not buy the game upon release either. The game is beatable in one day.
Roxoah's avatar

Report | 01/26/2016 2:24 pm

Roxoah

" How mean and selfish do you have to be"

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Also it's been out for four months. That should be more than enough to catch up :')

Sorry if I spoiled you? But yeah.
Cuntress's avatar

Report | 01/11/2016 8:02 pm

Cuntress

ur av is impressive heart
minghii's avatar

Report | 01/11/2016 11:06 am

minghii

Yeaaaaah sorry, idk why I spell it like that even though it felt weird fffffffffffgghhgh
minghii's avatar

Report | 01/10/2016 2:36 pm

minghii

did i just misspell your name
if i did please hit me on the face because holy ******** my memory is bad _(」∠ 、ン、)_
minghii's avatar

Report | 01/10/2016 2:34 pm

minghii

thank you becky! emotion_bigheart
FIuffy The Bear's avatar

Report | 12/31/2015 8:41 am

FIuffy The Bear

-makes thank you for buying sign- :3
Nanzzy-chan's avatar

Report | 12/15/2015 7:31 pm

Nanzzy-chan

Awwwgosh, thank you! ;o; <3
I entered it once before and ended up almost placing, so I don't know if many people will vote for it again asdhkfsd xD;; Then again, that was a while ago lmao

I love your current av too, great use of the new MC! whee
Finni's avatar

Report | 12/14/2015 4:04 pm

Finni

My life's been busy since I left Gaia HQ but I'll still be around Gaia every now and then as a regular user. heart I hope to have more updates for personal projects soon!! Gaians have always been sweet to me (even when they are complaining about items) so I have you to thank too for my pleasant stay. Thanks for having me as your resident bunny artist!! 4laugh
minghii's avatar

Report | 12/13/2015 12:44 pm

minghii

Nope. I don't have time these days. Finals emotion_zombie
You should update yours tho emotion_awesome
Pandilicious's avatar

Report | 12/06/2015 6:48 pm

Pandilicious

Aww thank you. That's really nice of you. heart
Pandilicious's avatar

Report | 12/06/2015 6:43 pm

Pandilicious

Haha thanks. I had fun making this one.
Penn Almasy's avatar

Report | 12/03/2015 7:13 pm

Penn Almasy

Thank you~
dinowanderer's avatar

Report | 12/01/2015 7:56 pm

dinowanderer

thank you!! your avi is pretty dang adorable *w*
beatch50's avatar

Report | 11/30/2015 4:04 am

beatch50

Happy Holidays
KenziFaye 's avatar

Report | 12/21/2014 6:42 pm

KenziFaye

Thanks for the purchase, please come again! I hope you have a great day smile
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!