About

No longer the old Suicune. This is her younger sister. She moved on to bigger things aka school *cough* LAME *cough*.
ME? I'm what most would call a mean b***h...but what are words? And how do we know these words mean what is actually said in the dictionary? For all we know mean b***h, opinionated jerkette and whatever else I've been called could mean "THE ONLY PERSON IN THE WORLD WHO KEEPS IT REAL" but hey whatever.
But I have my nice days of course lol school makes me cranky. Saturday and Sunday you could get me to buy you some clothes but Monday-Thursday you'll have better luck finding Tupac *HE IS DEAD PEOPLE GET OVER IT and HE IS THE BEST DEAD RAPPER ALIVE* than me getting u a penny candy.
I'm a business person. Any item you may want I might have and think its there warming up space for something else worth my time. Such as Shadowplay. Why in all that is holy and pure would I want Nearly Headless Nick's deformed brother following me around. Thats why I have younger siblings.
Things I like: Kirby he is sooooooooooooo cute no one can dispute him and his pretty nubs. Most anime new and old...why don't people like Street Fighter -.- and sorry Naruto i love but it got...confusing. Where to they come up with terms like this. I use to think they took some controlled substance and called it that. WTF IS A RINNEGAN GUYS? TELL ME AND I WILL BUY A COLLECTIBLE FOR U!! Of course Suicune and most legendary Pokemon but since Suicune ain't run and the others did...hey you get the point.
Wow...maybe I should start a blog



User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
Total Value: 4,149,226 Gold
[Item Information]

Item List:
Scarlet Rose
Alruna\'s Rose 4th Gen
Elemental Spirits
Yemaya\'s Pearl
Goti the Kid
Elemental Wings
Autumn Glory
The Nightmare
Raging Night Jewel
Chyaku Norisu Scarf
The Nightmare
The Nightmare



No Items Left To Get Unless I Decide to change My Items around again. Like I said Dont Ask Me For Handouts Anymore. 1...when I asked for help I got ignored...alot. So Now Im Returning The Favor. If U Want Gold Ur Gonna Give Me Something Of Equal Value Or Ill Rip U A New a*****e.

Friends

Viewing 12 of 91 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

lanie100

Report | 07/03/2012 6:57 pm

lanie100

Thank you for purchaisng!
iKaivan

Report | 05/19/2010 7:41 pm

iKaivan

copy and paste this into 10 profiles and press f5 to refresh the page you will see a blue giftbox floating around your screen which has a katana
RavenVoid

Report | 04/14/2010 9:30 am

RavenVoid

happy b-day! ^_^
StylishPerson

Report | 03/06/2010 4:28 pm

StylishPerson

Hi
crucifix of fate

Report | 02/17/2010 5:41 pm

crucifix of fate

right now I was trying to look for something to put around the back of his head sence if you look closely theres a small green dot on it's head that im trying to get ride of or at least hide... sweatdrop
crucifix of fate

Report | 02/17/2010 4:14 pm

crucifix of fate

lol It was hard to get this together heh heh... sence he's my main character in SSBB and he also whas my main character in SSBM I thought it was a good Idea to make my avi this way! =P
MadamBitchTits

Report | 02/16/2010 12:43 pm

MadamBitchTits

yeah I'm talking to him right now lol. Do you mind if I friend you? Good SS players are so hard to come by
MadamBitchTits

Report | 02/16/2010 12:39 pm

MadamBitchTits

hey sorry I left so suddenly, my computer had a mutiny.
Luca-Nyan

Report | 02/16/2010 12:38 pm

Luca-Nyan

Ok thanks ^^
Luca-Nyan

Report | 02/16/2010 12:35 pm

Luca-Nyan

Over? How do I whisper? (So long ago I did zOMG for the last time xd )

Signature