Last Login: 11/28/2015 12:34 pm

Gender: Male

About Me?

ehhhhhh.... i'm crazy thats all i got to say =D

if you needa poke me quickly feel free to message me at...


Welcome to my shop!

Ehehehe... selling random stuff though only slightly below the lowest buy price in the market. Please do not send me PMs asking for discounts, lower price and such. I would rather not get those and you probably wont get a response unless whatever you offer is just too good to pass. Which is quite rare really. i am fine with shaving off the 2% tax amount if you want to send a trade for an item.... please label the trade whatever item you want to get and have the correct amount in the trade


View Store


if you wanna reach me while i'm fishing/distracted leave me a message in my PM box or quote me where you want me.
Art in Progress
Doesn't update very often which i needa fix =/
Really feel free to PM me. It'll amuse me if i have time.

People I see popping in


Posts per Day: 2.58

Total Posts: 9708

Latest Posts


  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

My fish. Dont eat them

View Aquarium

Comments for me? O3Q Why Thank You, I'd love some

View All Comments

iiYoko Report | 11/14/2015 9:57 pm
True. Little animals getting buried by candy corn would be so cute! emotion_bigheart
How have you been? Well I hope emotion_hug emotion_hug
iiYoko Report | 11/12/2015 8:11 pm
CANDY COOOOORN! =^.^= *pounces on you & proceeds to try and eat all of the falling candy corn*
riseofanempire Report | 10/07/2015 5:28 am
sorry to bother you. I'm questing for changing vampire eyes. May i trade you 5 billion for it please? thank you very very much.
Rasilicious2008 Report | 09/30/2015 6:01 pm
crying crying Awwe! sorry..i didn't mean to. lol But if your throat hurts. you can have tea with some honey, gargle warm water with salt (don't swallow it) and drink plenty of Fluids.
Rasilicious2008 Report | 09/28/2015 5:15 pm
well nice you're going back and well you can always get a new better job <3 hope things go well for you and well i just started to kinda get sick last night so im kinda feeling iicky =/
Rasilicious2008 Report | 09/27/2015 8:39 pm
i know right. idk why, but i randomly stay up a lot longer than before and idk what to do lol and awww..i hope things get better for you though..sounds awful.i wish i could help you =/ and yeah i have a feeling they probably won't fix the game until next year or some's been too long...i mean they have money and stuff and other games update fast and this they take so why have a role playing game if you're not all that good with fixing stuff or whatever..
Rasilicious2008 Report | 09/27/2015 12:00 pm
biggrin hey it's been a long time. how are things? i miss when we fished.they're taking forever to fix it =/
Sid the Bear Report | 08/16/2015 6:36 pm
Sid the Bear
Thanks for buying~
Pessego Report | 08/15/2015 9:00 am
Thanks for buy heart heart
Eien Ryuu Report | 08/11/2015 2:01 pm
Eien Ryuu
That description was.... totally ROFL. rofl
Also, you just haven't been here. It's been hitting over 40° C (104° F) almost everyday for this summer. Talk about frying... xd

As for that Satan, wow, I didn't know at all. Well, I'm not much of a item hunter or outfit maker, so that's why.
Anyway, it looks more better than the original, I could say.


View Journal

journal of things and stuff

nheh its like the emo diary of a slight insomniac person. Kinda boring aside from the random things that happen (i dont actually post alot)


Magical Cheese! XD

I doodle stuff