stefan burnett

stefan burnett's avatar

Last Login: 03/18/2017 4:05 pm

Registered: 09/16/2007

Gender: Female

Birthday: 03/01

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Magic Swamp Orb - virtual item

Interest Tags

Wish List

 

About

honestly i dont know if i am alive yet
لموت; ; 죽음; मौत

Journal

View Journal

Gideon

Yo, wassup.

Comments

View All Comments

rotation battle Report | 10/18/2014 5:32 pm
rotation battle
oo so ur only 2 yrs older thats guuuud blaugh
rotation battle Report | 10/18/2014 1:06 am
rotation battle
omg do u h8 me now cus im so yung
rotation battle Report | 10/18/2014 12:49 am
rotation battle
oh has it rlly omg
u need 2 update it then !! lmao

well idk i havnt rlly been on many rides tbh im a p***y

omg im sry im only 16 sad sad
rotation battle Report | 10/18/2014 12:42 am
rotation battle
do u rlly
idk i dont rly pay attention 2 other ppls profiles
yaaa i guess i dont rly like scary rides tho
im in grade 10..... lmao
almost 11 tho!!
rotation battle Report | 10/18/2014 12:34 am
rotation battle
YA I DID LMAO
sry it was jst on ur profile so i went 2 see it and ya

ummm that doesnt sound fun....... ...

i mean idk i get bored lmao
rotation battle Report | 10/16/2014 10:30 pm
rotation battle
wow thank u!! blaugh wow i dont evn know wat the ******** six flags is so it must b irrelevant

i did ok i guessz,,,
ehheuhe aw i wish i could find fun from workin out
i jst get bored lmao
rotation battle Report | 10/14/2014 10:23 pm
rotation battle
were u born ther e???? itz hot here too dw i feel u heuehu
omg wh at i hope u go!! u can get me 1 of those cute mickey mouse tshirts smile

lmao it waznt that gr8
wow thats cooL!! so u guys do it together???? is it fun???
rotation battle Report | 10/14/2014 7:09 pm
rotation battle
o california is nice tho especially when u like the heat!!
isnt there a disneyland there too :+)

umm mmm 100m sprint and long jump heueheuhhe
oo wow why did u decide to do it??? ??
rotation battle Report | 10/14/2014 6:58 pm
rotation battle
yaa i am!!! i liv in australia hbu........

omg u do track??? i represented my state in tht lmao
rotation battle Report | 10/14/2014 6:52 pm
rotation battle
im ok im jst @ school in engineering clas s... ...
how are u!!!

Signature


sssssssliiiiiiimmmmmeeeeeeee

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 5.34

Total Posts: 18569

Latest Posts