About



    • Trading, Adding & PMing can be accessed through clicking the little bees
      Leave a comment by pressing the heart!

      Anyway, hi there! Feel free to call me anything you wish haha

      I draw but am not currently taking any commissions
      (though some things are exceptions like really good offers or RLC)
      because school is keeping me plenty busy!


Friends

Viewing 12 of 61 friends

Journal

Angel's Journals. Amazing oAo

Theres probably going to be only 1 journal. I'm gonna keep all my references for my stuff there since at least on Gaia links don't mess html up D:


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Laisar

Report | 09/25/2014 3:53 pm

Laisar

User Image

crying heart
Laisar

Report | 09/24/2014 8:59 pm

Laisar

I just got the cutest art. crying
Teenur

Report | 09/24/2014 7:37 pm

Teenur

Oh my. Where did you get your profile theme at? emotion_jawdrop
Midnight Juniper

Report | 09/24/2014 6:42 pm

Midnight Juniper

whaaaat
thats weird
sounds like a virus or something...
D:
Midnight Juniper

Report | 09/24/2014 6:31 pm

Midnight Juniper

good
C:
NOW BACK TO YOUR STUDIES
lololol
jk <3
Midnight Juniper

Report | 09/24/2014 5:59 pm

Midnight Juniper

haha, yeah thats normal.
you'll be fine~
you can ice it if necessary.
but it'll go down... now if the redness/bruise like spreads go to the doctor.
Midnight Juniper

Report | 09/24/2014 5:55 pm

Midnight Juniper

I knew that omfg im tired. lol. x.x;

did ya wash it?
baking soda?
lol
Midnight Juniper

Report | 09/24/2014 5:48 pm

Midnight Juniper

did you get the stinger out?
Midnight Juniper

Report | 09/24/2014 5:18 pm

Midnight Juniper

-kisses your booboo-
Laisar

Report | 09/23/2014 5:54 pm

Laisar

Ugh, you're so cute!

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
Art (c) tirbutt, feenix rite, feverworm
Click for full images!!
TumblrDA
Stream & Slot Quote List