Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 4858 comments

Ohayosoro's avatar

Report | 05/25/2017 6:57 pm

Ohayosoro

LOL
Oh, that makes sense. How do u accept friend requests
this MMO thing is new to me
Ohayosoro's avatar

Report | 05/24/2017 3:33 pm

Ohayosoro

add me on discord!
Ohayosoro's avatar

Report | 05/24/2017 3:33 pm

Ohayosoro

wait how did u add me LOL
Ohayosoro's avatar

Report | 05/23/2017 3:25 pm

Ohayosoro

help me i jsut started
LOL
i chose lancea
Ohayosoro's avatar

Report | 05/22/2017 2:20 pm

Ohayosoro

Cera do u still play Dragon Nest?
RowIett's avatar

Report | 05/14/2017 10:08 am

RowIett

emotion_donotwant tf u doin mayn
Dont be daft's avatar

Report | 05/13/2017 9:51 pm

Dont be daft

u ding dong noodli
Pitioss's avatar

Report | 05/11/2017 9:41 pm

Pitioss

u is.
Pitioss's avatar

Report | 05/11/2017 3:55 am

Pitioss

u think therefore u... am.
yup.
Kamoana's avatar

Report | 05/10/2017 11:24 am

Kamoana

CERRRAAA
non-objective's avatar

Report | 05/09/2017 9:39 pm

non-objective

And I U twinny
Levi Ackerman's avatar

Report | 03/22/2017 7:30 am

Levi Ackerman

Hell is my home
RowIett's avatar

Report | 12/22/2016 11:41 pm

RowIett

🤢💩
Nicocchi's avatar

Report | 07/21/2016 6:01 am

Nicocchi

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
AtreeX's avatar

Report | 07/02/2016 3:21 am

AtreeX

... ARE YOU FREAKING ZWINGLI RIGHT NOW.
AM I SEE THIS CORRECTLY. ARE YOU ACTUALLY SWITZERLAND.
You are adorable and I adore you.
yare yare desu's avatar

Report | 04/28/2016 4:08 pm

yare yare desu


{ the item is Affectionate Sprout with agape, so far that's the only color but who knows maybe they will be recolors it's a cute item so i hope so }
Chiemii's avatar

Report | 04/23/2016 9:26 am

Chiemii

Your welcome <333
UGH
THEY ARE SO QT
Chiemii's avatar

Report | 04/22/2016 9:59 pm

Chiemii

Your Nah is so cute omg cry
Nicocchi's avatar

Report | 04/10/2016 11:10 am

Nicocchi

nah man i dont do skype

and wat
KuroCzarina's avatar

Report | 02/25/2016 3:26 am

KuroCzarina

heart Thank you for purchasing!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!