Socom-Assassin

Socom-Assassin's avatar

Last Login: 08/29/2013 2:26 pm

Registered: 01/03/2008

Gender: Male

Birthday: 12/21/1991

Personal Website

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 22

Latest Posts

Recent Visitors

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

About Me

Enlisted in the United States Navy Im easy to get along with and also easy to piss off at times. Thats about it. If there is anything else you wanna know just message me


About Me

"This is my rifle. There are many like it, but this one is mine. My rifle is my best friend. It is my life. I must master it, as I must master my life. Without me, my rifle is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy, who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will. Before God i swear this creed. My rifle and myself are defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life. So be it...until there is no enemy, but peace. Amen." -FULL METAL JACKET

Wish List

My Dream Avatar

Comments

View All Comments

vampire_lover12 Report | 12/24/2009 12:39 am
vampire_lover12
Happy late bday! ^_^
vampire_lover12 Report | 11/11/2009 4:16 pm
vampire_lover12
yeah lol ^_^
vampire_lover12 Report | 11/10/2009 8:52 pm
vampire_lover12
well that's good to hear. I've still got another year but I'm making the best of it so it's not as bad as last year haha smile
vampire_lover12 Report | 11/07/2009 8:34 pm
vampire_lover12
hey whats up?
XxCRIMINAL MASTERMINDxX Report | 07/04/2009 12:12 pm
XxCRIMINAL MASTERMINDxX
thanks for buying from me
vampire_lover12 Report | 05/10/2009 7:28 pm
vampire_lover12
hey whats up? its been awhile ^_^
darkwolf599 Report | 05/01/2009 1:34 pm
darkwolf599
hey German weird-o lol jk jk jk the reason i said that is because my brother (in real life) speaks GERMAN!!!!! and it rubbed of on ME!!!! so you were saying on you picture thing at the top, "Please save me, I want rest disturb"
darkwolf599 Report | 01/17/2009 11:36 am
darkwolf599
hey how do you put your dream avatar on here?
XxWickedxGirlxX15 Report | 12/25/2008 11:38 am
XxWickedxGirlxX15
Hey
Wats up
darkwolf599 Report | 12/22/2008 4:14 pm
darkwolf599
cool! and iam gonna go to my grandpap's house for Christmas eve!
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

Sony PS3 is the BEST

The United States Navy is my LIFE!

The United States Navy is my LIFE!