Slytherin Jen's avatar

Last Login: 04/14/2013 12:08 pm

Registered: 09/07/2010

Gender: Female

Location: Missouri, USA

Birthday: 02/07/1984

Occupation: Artist

~ $HØW MË LÚV ~

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

~ LÎK€$ ~

* Slytherin
* Severus Snape
* The Vampire Diaries tv show
* Books
* Anime
* Fishing
* Writing
* Friendship
*
Shopping
* Movies
*
Manga

~ ÐÏ$LÌK€$ ~

* Gryffindor
*
Cheaters
* Harry Potter
*
Liars
*
Ron Weasley
* Zealots
* The Vampire Diaries books
* Trolls
*
J.K. Rowling (She killed Snape!)
* Snobs
* Twilighters
* Rudeness
*
Lady Gaga
*
Vegetables
 

¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ WËLÇØMÊ °º¤ø,¸¸,ø¤º°`

(This profile is optimized for Firefox and Google Chrome. Sorry Explorer users!
Make the switch already!)

H
i everyone! Welcome to my profile!

My real name is Jenna, but everyone who knows me calls me Jen. You might think by my username that I'm big into Harry Potter, but I'm actually not. The most wonderful things about those books was Professor Severus Snape, and I absolutely LOVE his character. He's one of my favorite fantasy men. So that's why I'm Slytherin. (Realistically I'd probably be sorted into Ravenclaw.)

So yea... I love to read! If you like fantasy like me then you would love George R.R. Martin's A Song of Ice and Fire series. There are (at date) a total of 5 books in the series, and they are the best fantasy books I have EVER read. They have a lot of extremely mature themes tho, so you probably shouldn't read them if you are a minor.

A
nd since we're on the subject of age, I was born on Feb. 7, 1984. (I'll let you do the math - I'm old! lol) But I'm young at heart which is all that matters. I like Gaia because I love dressing up my avatar in all manner of outfits. Hey I'm never gonna be on Project Runway so I might as well dress avatars!

In the non-virtual world I am an artist. Right now my passion is making things out of duct tape. Yes, duct tape. You wouldn't believe how many patterns and colors it comes in nowadays, and how many uses it has! I started making duct tape roses, but now I have started making duct tape bracelets as well. I'm gonna start making wallets at some point. Just need the free time first!

I also draw, and I've done Gaia art too. When it comes to art I am one of those flights of fancy artists. Whatever has my attention is what I do. When I get bored I move on to something else. So I could do more Gaia art in the future, but right now I'm all about duct tape!

Well I guess that's enough about me. If there's anything else you wanna know just ask! I'm very friendly and love meeting new people, especially fellow Gaians.

T
hanks for visiting my profile and have a good one!

¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ MÂÏ PÍÇ$ °º¤ø,¸¸,ø¤º°`

 

~ ÐÂ WÃLL ~

View All Comments

Dartanial Report | 02/08/2014 11:57 am
happy b-day
MattSork Report | 05/09/2012 7:47 pm
I miss you ;-;
iDemonicmonkey Report | 10/23/2011 5:26 pm
nice avi heart
True-Slytherin-Queen Report | 08/29/2011 5:16 pm
I love your new avi.
True-Slytherin-Queen Report | 08/25/2011 5:44 am
Omg I found the coolest Snape picture ever. I put it as my sig (:
True-Slytherin-Queen Report | 08/17/2011 9:02 am
Why hello.
True-Slytherin-Queen Report | 08/11/2011 7:04 am
omg thank you i owe you one
True-Slytherin-Queen Report | 08/11/2011 6:54 am
Hey do you know how I can get 100,000 gold fast? Because there's something that I really really want):
l Astoria Malfoy l Report | 08/10/2011 8:31 pm
Thank you! smile
ArtemisoftheCrows Report | 08/10/2011 11:58 am
btw you've inspired me to put together my own avi based on my favorite house wink

~ $TÂLKËR$ ~

 
picture
picture
picture
picture
picture