sleepover in your mouth

sleepover in your mouth's avatar

Birthday: 07/22

Equipped List

 

About

im brandon

strictly dickly man aint no p***y tonight
comment

Comments

View All Comments

Sebikaku Report | 04/27/2015 12:52 am
Sebikaku
Yeah. My skype is hadouken56. I know. I was 12 when I made it leave me alone omg.
Sebikaku Report | 04/27/2015 12:46 am
Sebikaku
Ty! It took a while and with the help from my friend I was able to design it based off of an anime! And thanks! Hello there bffl. emotion_yatta
A la Cami Report | 04/26/2015 9:56 pm
A la Cami
I was gonna make a gif just like your siggy-
But you already did it. emotion_donotwant
DanzuhTheManzuh Report | 04/24/2015 10:34 pm
DanzuhTheManzuh

ok thank gawd, bcuz idk how to divorce on here.

the other persons would always divorce LOL

but it's like 12:30-ish here so imma hop off soon to sleep,
cuz i'm weak like that and i cant hang with the kewl kids
emotion_dealwithit
DanzuhTheManzuh Report | 04/24/2015 10:26 pm
DanzuhTheManzuh

yup, i get that a lot.
I suppose it doesnt help that my avii looks male lol

my bad breh, i shouldve actually lookd at ur profile
rofl

feel free to divorce if you want.
I do random marriages a lot more than is healthy probably
xD
DanzuhTheManzuh Report | 04/24/2015 10:19 pm
DanzuhTheManzuh

I like to say i'm genderfluid but i was born a female so i got lady parts

btw, i dont really take offense to much. questions are just questions. lol no harm no foul.

i just ACTUALLY lookd at your profile. looks like ur as straight as a circle?
emotion_yatta
DanzuhTheManzuh Report | 04/24/2015 10:11 pm
DanzuhTheManzuh

YAS
this is epic, our gender roles are switched

i can totes respect that
emotion_awesome
emotion_brofist

introducing my waifu
emotion_dealwithit
DanzuhTheManzuh Report | 04/24/2015 10:05 pm
DanzuhTheManzuh

Not gonna lie bro, i didnt even try
emotion_awesome
LOL

I'm just too tired to find your sig
I can barely find the strength to move the mouse right nao
; u ;
DanzuhTheManzuh Report | 04/24/2015 10:00 pm
DanzuhTheManzuh

sweet, thats ok. I feed off the creeperz emotion_dowant

LOL
But fsho thanks, i love compliments FEED MY EGO MOAR
jk jk plz dont, idk how to accept compliments ; u ;

breh, i cant even creep on you >.>

i see how it is
DanzuhTheManzuh Report | 04/24/2015 9:50 pm
DanzuhTheManzuh

imma just comment on ur profile bcuz idk if ur referring to me in your status or not LOLOL

but breh, DAT PROFILE DOE
emotion_awesome
emotion_brofist

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

brandon
canadian
i probably hate you


surprise
kiss from a b***h
hate me

 

Recent Visitors

The Unholy Nightmare on 04/27/2015
Pull Your Pants Up Boy on 04/27/2015
DigitalMage the blue on 04/27/2015
twatsu on 04/26/2015
JesusKristo on 04/26/2015
l l Pug l l on 04/26/2015
gabited on 04/26/2015
Corey-chan on 04/25/2015
TwinSizeFreckles on 04/25/2015
A neo-bhasmhor on 04/25/2015
Tickyette on 04/24/2015
Noxisu on 04/23/2015
Force Choke on 04/22/2015
violentdarling on 04/22/2015
PORT4L on 04/20/2015
Sextasyy on 04/20/2015
Totoro Desu on 04/20/2015
Hi lm Cat on 04/17/2015
M34N on 04/17/2015
Xlvar on 04/14/2015

Forums

Posts per Day: 17.68

Total Posts: 11084

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture