About

I'm Viviana.
I live in California, US.
Most people say I laugh at the smallest things, but I guess I'm just observant!
I read shoujo manga more than I watch anime.
I have a twin sister btw. We have basically everything in common.
I believe I can be caring and generous to those who are kind to me.
I respect everyone's music choice, but don't flaunt your favorite songs at me pls.
Bye bye!

Comments

Viewing 10 of 12 comments.

tear in my heart

Report | 01/15/2015 2:34 pm

tear in my heart

Hey, couldn't help but notice your maid outfit, come clean my house c;
Fall3n5tar

Report | 07/20/2014 8:31 am

Fall3n5tar

lol i like the song but ima change it so you won't kill me
Graceywaa 98

Report | 09/20/2013 8:01 pm

Graceywaa 98

omg u joined ANMIE CLUB SOOOOOO HAPPY FOR YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Hentai Mex

Report | 08/04/2013 12:48 am

Hentai Mex

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
emotion_facepalm
o-o-o-Cecil Palmer-o-o-o

Report | 07/27/2013 9:21 pm

o-o-o-Cecil Palmer-o-o-o

Thanks for telling me how to get clothes, I feel like an idiot for not figuring it out... sweatdrop

Anyway, I'm about to finish my costume to make me look like a Black Ops 2 character! *total dork*
MarcoPoloGuy

Report | 07/18/2013 1:28 am

MarcoPoloGuy

I miss you already heart
MarcoPoloGuy

Report | 07/17/2013 4:33 am

MarcoPoloGuy

heart heart heart
MarcoPoloGuy

Report | 07/16/2013 8:40 pm

MarcoPoloGuy

Hi heart
Misao Harada 1

Report | 07/11/2013 10:19 pm

Misao Harada 1

whee Because you're guilty.
Solomon Aros

Report | 07/11/2013 8:48 pm

Solomon Aros

Hmmmmm... No problem!
Also you should friend me. To not do so would be... UNACCEPTABLE!!

Signature

How it feels to like someone you met online.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.