Siyaahi

Siyaahi's avatar

Last Login: 09/01/2014 9:20 am

Registered: 04/14/2009

Gender: Female

Location: venus

Birthday: 01/08

Occupation: yo mom

 

About

yoooo I'm sana 0:
uhm. I like anime (snk in particular) /writing/drawing/gaming. I also code // rp a lot. feel free to advertise your rps and stuff

I'm a pretty chill person I guess talk to me yo
I don't accept random friend requests tho sorry sorry

tumblr

frozenblossoms -> out of lead -> Siyaahi

Journal

View Journal

scribblings

a bunch of bullshit written by a bullshit teenager with a bullshit hobby. tho it's not like I update that often

Comments

View All Comments

Geek Sama Report | 08/19/2014 11:19 pm
Geek Sama
What's the item called?
Geek Sama Report | 08/19/2014 10:20 pm
Geek Sama
If you change your mind just let me know. redface
Geek Sama Report | 08/19/2014 7:38 pm
Geek Sama
I can buy you that flower crown thing
whirk_quimzy Report | 08/08/2014 12:18 pm
whirk_quimzy
wanna dms with me? emotion_kirakira
whirk_quimzy Report | 08/05/2014 8:29 pm
whirk_quimzy
So you'll gather your gold and sit on it? Lol.
Don't/didn't spend much myself...mainly did because my mother would be like '50% MICHEAL'S COUPON. MUST. NOT. WASTE.'
Nah, not the breadwinner. It was just, when I was a little kid like you, I felt like that was the best thing to do. Wasn't I so mature?
Now I keep my own accounts for whatever needs to be done: general bills, insurance, etc.

Sisters are included in that etc., because I am an amazing sibling, of course. lol
2nd oldest kid with the responsibilities of the first, because of culture. Also, due to experiences and upbringing, I want to do right by my two little sisters (even if one of them is just 2 years younger)...
...so that if I ever go crazy and become evil like Hitler or something...well at least history can call me a good sibling. emotion_yatta

No on the gym. The office I work at has a fitness facility and a track. Gods...though it isn't as bad as a hospital or clinic, a gym is too gross.
Also, do you really see me as someone who'd do something that requires physical contact? lol

New song on your profile...isn't Binky cute? Almost cute enough that I about consider giving you my DA, however, not quite there.
Anyways, we know my musical tastes are a bit eclectic....so who are you favorite artists/genres, Binky?
whirk_quimzy Report | 08/04/2014 9:37 pm
whirk_quimzy
When I started actually keeping my money during my first job, I think I only spent it on art stuff.
At first, I would give my entire paychecks to my parents like a dutiful child.

Well, I haven't gotten one yet, because expenses wouldn't allow it—I manage my money well, kid. How else can I afford my sisters?
I want a large-sized Intuos, if I can, preferable a 4 or 5. Don't really care to go earlier than that.

I'll keep your offer in mind. Though I'll just probably make a simple 'i-make-pixels-bribe-me' type of post tbh
How much would you charge, Binky?

Calogero is one of my favorite artists, btw.
But for the most part, I'll listen to anything that's well-done. So genres, aren't absolutes for me.
Did like the fact you had a Monkey Majik song on your profile previously.
whirk_quimzy Report | 08/03/2014 6:32 pm
whirk_quimzy
Give me your link and I'll give you mine, kidlet. rofl

Aw...Binky is so cute. Probably the reason why you aren't super rich...item hoarder...but meh, I do it too.
Oh well you get a cookie for being a good kid.


Pixeling only happened because I didn't/don't have a tablet...and I dislike using rl materials to draw because they're expensive and messy...and usually not worth the trouble, unless I've something important in mind. Planning on buying one sooner than later though. Glad you want to get into the medium--it's fun.

As for the whole taking coms on a play site for fake money, random impulse. Lol. Was going to ask you to setup a page for a temp art shop for me, since the random message thing is starting to get annoying. But that would be too messy wouldn't it?

So after 30s, the song fitted my size two self well, then?XD
Here's some more music if you're interested. This one probably fits with your image of me better?
whirk_quimzy Report | 08/03/2014 6:01 pm
whirk_quimzy
Like with your VivaceNote? That thing's in the billions now. Lol.

No clue what 'op' means...but then again I'm an old geezer who has yet to catch up with your young people lingo.
Too bad you don't have a DA though. The community is friendly. I got it when Photobucket upgraded and started blurring my images.
Glad you appreciate my pixels; yeah, I've seriously gotten a better grasp of medium, as you can clearly see in those fun improvement memes:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
As for being able to afford it...the 1.5 bil was a I'm-bored-I-randomly-want-to-do-something price. Real pricing runs...well, we'll say I'm going along with inflation.
(I've seen worse than my old pixels go for and actually get bought at 5bil...so yeah)

Use GraphicsGale. A fun and legally free little program.

Just teetering on the edge of connoisseur/charlatan.

But honestly, did you expect me to listen to music/watch videos like that though?
whirk_quimzy Report | 08/01/2014 11:09 am
whirk_quimzy
Nope...not doing enough coms to be richer...just enough for a little extra goldz, in case I'm still around for birthdays.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Should charge more though...to make up for my laziness.
Anyways, does baby Binky have a DA? I'm on there more than I'm on here.
Feel like I wouldn't mind giving mine to you either, since it'll let me see how much Binky improved. ;p

Anime preferences...? Eh...I really am up for most things. Plot heavy is nice, and I do like mecha...but my taste just kind of run any which way(?)
I just don't care for anything meaningless, mindless and stupid; or poorly written and executed. However, stupid things are fine if they're done in a smart sort of way, if that makes sense? In general, I like things that are done smartly and purposely. Also, like things that are just pure adrenaline and/or absolute fun.
Take this song, for instance.
Not my usual genre, but all the minor nuances in the lyrics are pretty nice.

Nice to know you appreciate my Spartan-style of love. emotion_yatta
whirk_quimzy Report | 07/25/2014 3:36 pm
whirk_quimzy
To keep courtesy intact, I'll pass on the guild; don't much care to ruin a potentially fun experience for everyone.
Even if it is painfully similar, I won't slight her for it. People like what they like after all...took a gander at the member list and found many familiar names...not judging anyone...*coughs*Binky*coughs*
Though if you really want me to, I'll RP with you, Binky. Let's see how much you've grown up~
Well...as long as you don't go into territories I legitimately dislike. Also, depends on my online time...among other things. •_•;
Wouldn't mind going through zOMG with everyone though. We could do a boss quest day/smeb/coliseum. Or mess around DMS like n00bs, since I still haven't learned how tanking works.

And what's wrong with being bald? emotion_eyebrow
I rather like how this guy turned out; he almost looks like a real character. Would look better with Old Nikolas's coat on him. But that's about 5 bil. Too much, since I'm being nice and doing coms for only 1.5 bil.

The things that I've watched...whether or not I liked them or not, I really wouldn't suggest them to you, bratlina.
You are my bratling's age, you do remember; be it a few months older. Tammy is actually two days younger than her, I believe. XD
...probably the reason, why I tend to be nicer to you two, whether it seems it or not.
 

Recent Visitors

Itchigotchi on 09/01/2014
Eloquent Melodies on 08/30/2014
Reilas on 08/26/2014
kauzu1 on 08/22/2014
Jennalaia on 08/19/2014
Fenrir Aluis on 08/11/2014

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

song

 
picture
picture
picture
picture
picture