About

ˆÓ
Art of l2oyal and myself. Trendsetters we started Battle Art.

Friends

Viewing 12 of 153 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Seulement Hibou

Report | 08/31/2015 11:23 pm

Seulement Hibou

Same, to be honest. Being an adult is lame, yo.
Seulement Hibou

Report | 08/26/2015 7:37 pm

Seulement Hibou

I thought pirates had to worry about scurvy? IDK anymore.

What's new with you, my friend?
Huge Rection

Report | 08/18/2015 5:42 pm

Huge Rection


Woohoo! Well what I have on is Superior Form, Mathematical Knight, Rosamund's Revenge, Painted Rose, Executioner of Spades, SDPlus #220 The Ringmaster, Djin Baharat, Clockwork Headmaster and Red Devil Tail. For turn arounds, don't really have any clue what that means. lmao xD rofl

Well said. Either real money or something like art would only make you rich. I'm usually at the exchange lurking for good prices though. ninja

Schizophrenic Chicken

Report | 08/18/2015 11:19 am

Schizophrenic Chicken

Not easy with laws from two different countries lol
We are working on it though *nods*
Schizophrenic Chicken

Report | 08/17/2015 9:16 am

Schizophrenic Chicken

random.... but alright... not so easy though?
Huge Rection

Report | 08/15/2015 9:59 pm

Huge Rection


Well you should totally give me free arts instead of pixels. emotion_awesome

Yeah it does. They get so worked up.

Huge Rection

Report | 08/14/2015 9:10 am

Huge Rection


So you're a big time artist now huh? Gimme samples! emotion_dowant Add me up on your other account?

Same. School and sleep most of the time. So how have you been here on gaia? Anything I missed besides you being an artist now? cool

Huge Rection

Report | 08/11/2015 12:27 pm

Huge Rection


You should probably update your art with Royal you know.

Oh and yeah I just came back from a long long long hiatus. What's new with you? lol

Seulement Hibou

Report | 08/06/2015 6:59 pm

Seulement Hibou

I thought that was something only children really had to worry about?
And I'm working on it. redface Supplements are pretty cheap so I will probably do that.
I came insde

Report | 08/05/2015 6:25 am

I came insde

Lol ya.

Signature

Give a n***a your G Pin?