About




old username was Domo Smile

i spend most of my time playing zomg//feel free to join me if you ever see me!

(▰˘◡˘▰)

- reading, videography, photography, kpop, cake

- pink, people who eat with their mouths open, bugs


Memories
User ImageUser Image User Image

Hacks
-pops gum and files nails- Aight. Now I'm only gonna say this once bitches, everyone calls me avid mhm and this gurl right hurr be Domo. Don't ask her for her real name 'cause niqqa she don't fcking know you that well, you feel me? Anyways if I ever hear, you being mean to mah gurl. Let's be honest, you gonna be sorry hoe. Back to the real shiz, she's mah bestie gotta love her <3 But, then again she can be really annnooooyying LOL J/K boo c; Yeee, so just to wrap things up you should deff be friends with her, and boyyyyys better watch out ;D NO, REALLY you best be watchin' out or I might just go craycray on you horny a** niqqas, 'cause I know Domo want a boi to treat her riiight, aight Avid out bitches. ✌

User Image Avid & I 5.30.13

Domo is an awesome,funny,interesting,down to earth gal. I've known her for almost 2years now and it's worth it. From our ups and our downs , she makes me happy. Ty girl for being there for me. You're a true friend and that's what I love about you. You make the awkwardest moments non awkward. You make the sad moments happy. You turned a plain circle into a square. Lol. Thanks for everything and ily buddette . -Alix.

This Girl is the Bombshizzleeee.
She's sooo funny, and goofy(: That's whyy I love her. [No Homo]
-Hands you a bag of skittles- o3oTastee tehh rainbowww fooo' .
This is gonna be short, Because I don't know what else to say haha(
:
Kiki- ♥


So, this right here is Domo ******** Smile. I know its not her username but idgaf because she's awesome like that. ANYWHOOOO Domo is an amazing awesome ******** girl who is my random buddy. I swear like everytime we talk I genuinely laugh. And not an 'lol on the computer but a brick irl' laugh but a REAL LOL. I've known her for like..almost 2 years now?? IDK but I've seen her go from a noob to..well she's still a noob. JK shes the coolest ******** noob you'll ever meet. She's been on here longer than I have! O.o anyways Domo is the funniest, sweetest, RANDOMEST, and nicest person ever. I didn't say she's smart bc she doesn't think she is...OH YEAH! One last thing, SHE. IS. A. CREEPER. Like legit she always creeps my forum posts and its like GTFO MY RP'S and she's like NUUUUUU!
OKAY IM DONE! "Less competition for me!"
~ Damn Glitches (CANDY!)

Comments

View All Comments

Damn Glitches Report | 04/24/2015 6:10 pm
Damn Glitches
Most of them hadn't been on in so long so I figured I'd clean the list up. *shrugs* oh well.
Unfortunately, I don't remember when you were hacked. I'm sorry! But who did it?
Damn Glitches Report | 04/23/2015 4:45 pm
Damn Glitches
I deleted most of my friends off of my friends list because none of them were active. I kept the ones I remembered and/or had logged in within a few months.
As for roleplaying, nah. That died out a while ago...I'm pretty busy with school and whatnot right now so I don't have much time to RP. Kinda would like to get back into it...
Anywhoo, how are you? What have you been up to?
Also, we need to like snapchat or something because relying on just Gaia ain't what it used to be.
Damn Glitches Report | 04/22/2015 4:35 pm
Damn Glitches
Ugh I know! Especially when you have no friends on here. sad
I've been really good! Did a lot of events on here. The only reasons to log in honestly...
Anyways, how have you been babe?
Missed you lots! emotion_bigheart
Damn Glitches Report | 03/24/2015 3:11 pm
Damn Glitches
WHEN ARE YOU COMING BACK ONLINE?!
Damn Glitches Report | 02/01/2015 5:54 pm
Damn Glitches
Aw babe! I've missed you too! I haven't been on here in so long! sad We need to catch up! emotion_bigheart
emotion_yatta
Sydrains Report | 09/20/2014 9:02 am
Sydrains
Because I like black boys, you know that. I don't want to marry an asian just because I'm asian. Lol. Everyone has their preferences.
Sydrains Report | 05/28/2014 4:28 pm
Sydrains
Haha, it's fine, I understand. Thanks though!
Sydrains Report | 03/06/2014 6:45 pm
Sydrains
You did reward him right? With a keeeeessssss lolol
Sydrains Report | 03/05/2014 8:11 pm
Sydrains
Girl that's called commitment LOL
That's sahweet of him
Sydrains Report | 03/04/2014 6:42 pm
Sydrains
Oohh, yeah definitely. What a wonderful boyfriend to wait on you for that long xD

o3o

Recent Visitors

kftb on 04/27/2017
OG Killa Bee on 04/27/2017
Ieens on 04/22/2017
richie frost on 04/21/2017
xxCloud21xx on 04/20/2017
32X on 04/20/2017
Nommy-kun on 04/17/2017
 
 
 
picture
picture
picture
picture

Comment ♥

PM♥