Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 16 of 16 comments

-Lady Tamunora-'s avatar

Report | 07/14/2015 10:37 am

-Lady Tamunora-

Thanks for the gift!! I really love it! heart
SnazzyGuymelef's avatar

Report | 07/01/2015 3:24 pm

SnazzyGuymelef

thx 4 the buy!
MissMissie's avatar

Report | 05/11/2015 6:07 pm

MissMissie

::hugs::
Se lang xTG's avatar

Report | 04/24/2015 8:38 am

Se lang xTG

ahh thank you so much for the gift <3<3
tommy chongs kid's avatar

Report | 04/23/2015 10:54 am

tommy chongs kid

omg thank you for the pretty gift <333
XxbonenightxX's avatar

Report | 04/18/2015 7:49 pm

XxbonenightxX

thanks for the gift heart have a great day!
Ginger Spice Isle's avatar

Report | 03/06/2015 7:21 am

Ginger Spice Isle

Happy Happy Bithday to you!!!! Smiles!!
Pharaoh Misa's avatar

Report | 01/02/2015 6:23 am

Pharaoh Misa

☥ Behold Thy Pharaoh ☥
xxxxShe Speaks

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
              Oh wow. That is both great and bad news. I'm sorry about you're son, but I do wish that no further harm comes to him. I'm really thrilled that your daughter made it okay. And really great for you for sticking with school. And in psychology no less. Just don't go around psycho-analyzing anyone. emotion_donotwant But, I've been good and bad and happy and sad, it just blurs so I can no longer tell the difference. emotion_awesome But, I'm glad that you're okay and again I hope your son gets better. emotion_hug
Pharaoh Misa's avatar

Report | 12/31/2014 10:15 am

Pharaoh Misa

☥ Behold Thy Pharaoh ☥
xxxxShe Speaks

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
              Someone has your item on their wishlist and it reminded me that I hadn't seen you since you couldn't be on underrated anymore. How are you?

Linshon's avatar

Report | 08/06/2014 8:03 pm

Linshon

I just saw your doll. That s**t is amazing omg. <3
Sarahcatluther's avatar

Report | 07/19/2014 12:45 pm

Sarahcatluther

lovelovelove your avi heart heart
blessed by irony's avatar

Report | 05/20/2014 9:46 pm

blessed by irony

yum_puddi
Your avatar is so creepy and yet so amazingly done. Wow.
Really love it. (Wouldn't want to look at it at night though)

KityBloodstone's avatar

Report | 10/21/2012 4:37 pm

KityBloodstone

Angel of Music, you deceived me.

You must hear this alllll the time
But you avi is the living end!
The keenest thing since sliced bread
Gave me lady wood
I loooove the hair
I gave you my mind blindly

Moxdified Rabbit's avatar

Report | 02/18/2012 3:05 pm

Moxdified Rabbit

Thats good! FINALLY! lol he should get ahold of swift. =P
and shes so adorable. x] Ill let yall know the next time Im gonna be up in town. I gotta finish Lisas back next week sometime so.
Moxdified Rabbit's avatar

Report | 02/18/2012 2:50 pm

Moxdified Rabbit

Thats good. =] Ill have to maybe stop by sometime when im in town again. I go to visit swift sometimes. =] He asked me how brandon was last time i was there. I havent talked to him though so I couldnt tell him. >___>; Glad the kids are good =]
How are YOU?
Moxdified Rabbit's avatar

Report | 02/18/2012 12:45 pm

Moxdified Rabbit

I been on since 04. Started with my Touda-san acc. lol This ones newer too.
I been doin good. ^____^ I have some big tattoos to do soon so im really excited since i havent gotten many big pieces yet.
Im alot less stressed now and whatnot too so im fairly happy. =]
Hows the baby? <3
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games