Its me. and people.

avatar

Registered: 10/16/2009

Birthday: 09/02

Comments

View All Comments

Blind Valentine Report | 09/26/2014 3:56 am
Thank you very much for the purchase!

Super awesome profile btw 3nodding
Oath to Ouroboros Report | 09/10/2014 3:40 pm
np! ^^
someonestolemystiles Report | 09/07/2014 6:29 pm
damn son XD ive gotten to 20 billion only cause i had bought titus the lion for 10 bil like less than two weeks ago and it jacked up to 20 bil so i sold it off and then the prices have skyrocketed on it ); i had planed to buy it back once the price stabilized again but some douchnozels are driving up the price
someonestolemystiles Report | 09/07/2014 6:17 pm
i hear you XD I've got a cap that i buy at, 295mil for diamonds, 17mil for hearts and 6 mil for stars, which is where the price seems to have stabilized and fluctuates with in a few mil of each other and then i use math to find out which go fusion item is most profitable smile i haven't lost money yet but the amount of profit does fluctuate
someonestolemystiles Report | 09/07/2014 5:54 pm
i was gonna bid on that but at this point i would bid once and be out bidder soooo. XD Im mainly collecting charms cause I've been able to calculate the ones that make u a decent profit off them :3
someonestolemystiles Report | 09/07/2014 5:38 pm
nice XD it looks great :3 I'm questing for souryuu of the earth and skys right now but its hella expensive. i think i might try and wait for it though since the chance item, basket of mythical creatures, was just released this summer, so I'm hoping they will release it again so the price will drop.
someonestolemystiles Report | 09/07/2014 5:27 pm
awe thanks X3 i try razz i keep finding new things i like and then finding ways to make it look awesome smile my current one is one of my fave
pikovangg Report | 09/06/2014 9:33 am
LOL #strugglesOfGaians

yeah. you friends with ppl like daphne? marisenpai? etc? haha
pikovangg Report | 08/31/2014 5:28 pm
Haha hello! sorry for such a late reply lol. Thank you ^^ who's the friend ay? LOL.
oh yeah i got a lot of stuff on my wish list cuz when i want something i put it on my wish list( so i don't forget the name) , so next time when i have the money i can go look back in my wish list and buy it hahah. i know its a lot aigoo. btw, nice to meet you c:
AZULAAA Report | 08/18/2014 2:49 am
rofl my stuff is mostly the cheapest o3o yw

Signature

I'm donating cheap items and flowers, bugs, etc. if you want some, give me a message! smilies/icon_heart.gif please look at my 'about me' for info on commissions...

 

About

Hey, im Sasu! smilies/icon_heart.gif I like writing, drawing and cooking, among other things. I'm going to college to become an illustrator and want to get my dream job to be a concept artist. i Might take commissions here, idk yet, in order to save up for misc things while in school because i don't get very much from my overage check. If you're request is easy maybe we can work out a deal...

I will take gold for a commission but it has to be about 10b...
I'd rather do money commissions [being different prices, we'll have to talk about what you want and then make a deal.] emotion_smilies/icon_heart.gif

Commissions in progress: Kyzikos in an apron for Dark Raven Saya. On pause while finishing cash commissions!

~ShiroAmikichi
P.S. For Art Examples see profile, whatever isnt labeled as someone else's art is mine smilies/icon_heart.gif i'll probably add more.
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
sasuki mimochi
_xX-Momo-Shikiro-Xx_
St Sexy
l i q u i d - Bliss XXX
Caspa Boyko
paper vanhite
Countess of Saint Germain
VSammie_PooV
Takeshi x Dono
Kyzikos
Draven Tsuneo
wild zumbreon
Xajenn Von Hellsin
Earthgasm
gothgirllexi
Dakaza
Count of Saint Germain
Kris Demise
katsuya kamiya
Aspen Sinha
someonestolemystiles
DraktMimoto
ZakueiAoi
MaikueBeleus
DragoonAvenberry

super pretty liz

Drawn By
Imp-y on
Deviantart.com

Outfits me or my friends have made!

ROLE PLAY COUPLES

Drawn by Kyzikos, Thank you for my lovely birthday present!

My other four accounts