Kingdom Hearts -- Simple and Clean (Music box version)

Bella's Lullaby OFFICIAL Piano

About


I met Lux Fortuna in person for the first time in June of 2012, and am now married to as of July 10, 2013, the man of my dreams, and we had a baby boy on March 19th, 2013. We're expecting a second son in late July 2014.


Twitch for live streaming my art.

Shinju
Female
Idaho, USA, West Coast, etc.
bday- 7/6/92
Gaia bday- 10/21/06
no pets ):
5'5"
140something lbs. Working on it...
Straight
Married
2 boys (3 including Lux)



I love GAMING
I love HALLOWEEN and CHRISTMAS and MY FAMILY


I love my friends on here, but I love the game Guild Wars 2 better than Gaia, so I don't get on here much. I only get on to get ideas for drawings..















"You can learn more about a person from an hour of play,
than from a lifetime of conversation."



"I've heard it said, that people come into our lives, for a reason, bringing something we must learn. And we are lead, to those who help us most to grow, if we let them; and we help them in return."



"If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”



"In this world, between one person and another, there is only light."


 

Recent Visitors

Chico Fabu on 07/22/2014
TigerLilyChick on 07/17/2014

Equipped List

Things I Want <3

Forums

Posts per Day: 2.01

Total Posts: 5693

Latest Posts

Comments

View All Comments

Miyaka Hana Report | 07/13/2014 10:42 pm
I am just so happy for you all ^_^ A nice big happy family. Are you gonna try to have a girl or are you done for now? razz I dont blame you if you wanna stop lol I bet it's exhausting. x_x
Miyaka Hana Report | 07/13/2014 10:26 pm
I'm so excited for you guys! <3 My brothers are like twins themselves but they're like 8 or 9 years apart in age, it's really freaky! lmao. Malachi is gonna be a good big brother. <3
Miyaka Hana Report | 07/13/2014 5:27 pm
I cant wait xP haha. heart Not much longer for you and tobias biggrin Excited? Nervous?
TigerLilyChick Report | 07/13/2014 10:48 am
Regular yogurt is good too. I had some a few days ago. I haven't had yogurt in a long time.
Miyaka Hana Report | 07/13/2014 10:05 am
Ouch. :c Maiya just likes to kicked near my ribs and spine it seems. My back hurts alll the time. xP Not much longer though lol. I probably wont be having another child for a long time... Unfortunately. We'll just see how it goes. o3o
Miyaka Hana Report | 07/10/2014 6:26 pm
Haha, yeah. I just know I feel her like all the time right now. Especially when I'm laying down but yeah. razz She's very rambunctious lol. Four more months...
TigerLilyChick Report | 07/10/2014 6:23 pm
I got more frozen yogurt today. Dad even got some too. The deliciousness emotion_drool
Miyaka Hana Report | 07/09/2014 9:47 pm
Haha, I hear ya. :3 Maiya just wants to be in the weirdest little positions, half the time it feels like she's laying on the side of my ribs or she's laying right on top of my bladder. She's so funny xP
TigerLilyChick Report | 07/09/2014 12:27 pm
I'm doing good. I've been babysitting my niece since Monday (her usual babysitter is out on vacation). Today's the last day of babysitting so I might drive over to the nearby frozen yogurt shop either today or tomorrow.
Miyaka Hana Report | 07/09/2014 12:12 pm
Yay Congrats! biggrin what's his name gonna be? Maiya has been so honery always kicking and moving at the most inconvenient times lmao. She's already got this sassy personality smile

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 
 
picture
picture
picture
picture
Lux Fortuna
Lux Fortuna
LabTech Kestin
Cheri Wolf
Lyn the Calisto
Shinju Fortuna
IceyBiscuits
The Calicee
Lux Fortuna

Guild Wars 2 Buddies:

← I LOVE you.

My rl sisters <3

The huge bear Lux got me for Valentine's Day!! <33

My husband and our son
Malachi not even a whole day old.

Icey!! BFF