Interests

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Talk to mee :3

View All Comments

XIII-Dark-XIII Report | 08/17/2010 9:12 am
XIII-Dark-XIII
you are? z-z
XIII-Dark-XIII Report | 08/15/2010 6:59 pm
XIII-Dark-XIII
scary o-o rolleyes
XIII-Dark-XIII Report | 08/15/2010 6:56 pm
XIII-Dark-XIII
yeah i mean your avatar sweatdrop
XIII-Dark-XIII Report | 08/15/2010 6:52 pm
XIII-Dark-XIII
your avi is weird.-.
XIII-Dark-XIII Report | 08/14/2010 9:47 am
XIII-Dark-XIII
i gues lol
XIII-Dark-XIII Report | 08/13/2010 9:50 pm
XIII-Dark-XIII
nm
XIII-Dark-XIII Report | 08/13/2010 6:28 pm
XIII-Dark-XIII
zzzzzzzz
XIII-Dark-XIII Report | 08/13/2010 4:56 pm
XIII-Dark-XIII
whats up
XIII-Dark-XIII Report | 08/13/2010 9:01 am
XIII-Dark-XIII
kk bye
XIII-Dark-XIII Report | 08/12/2010 9:53 pm
XIII-Dark-XIII
eek eek eek

:D Add meee~

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Shizz bout meeh :D

Do NOT Read this if You dont rlly give a flying ******** about me. -.-'...

Heeeyyy wuzzup! 8DD im Kayla. Altho, I much rather wud like to be called Celeste. Im 16, female of course :3, extremely weird and strange oh and rllyy crazy x3 I can be shy, but once I get to kno ya ill open up more. Im b-curious more straight. Im "single" tho I dnt date online anymore. Im rllyy friendly, tht iz if I wanna be. and I care for my friends. Ill care about anyone, even if I dont know em. Jus as long as u dont start crap with me ur safe from me becoming ur worst nightmare. >:3 Im extra sickminded NOT perverted SICCCKK MINDEDDDD! Im ObSESSED w/ Vampires&Blood. Ive drank blood before, and its delicious x33 Im Goth, not my by how I act, look/dress, or the things I do. Its natural for me. Dnt come to me after readin and say its not, cuz u honestly dnt know wuts natural for me and wuts not. In fact, u dnt kno me at all. So shut ur mouth and ******** off. smilies/icon_scream.gif
I can be very laid back. nddd I can be extremely hyper too. Black&Blood red r meh fave colors anndd Cats are meh fave most pet. Wolves are meh fave wold animal and I love the moon. :3 I cud stare at it forever. <3 Wanna kno more? Pls just ask. Not rudely either e.e'.. Byeee~ :3

My Playlist

You currently have zero playlists!

 

Kayla

ShatteredHeart0's avatar

Birthday: 09/04

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

Im Celeste~ Nice ta meetcha :3