Ummm... stuff about me? Kinda?

Mmm heya, names Senka Volan erm I'm no longer a teenager which is a drag... Yay real life problems and such. I am male! Yes its true there is in fact male genitalia between my legs, a nice set if I might add (Shameless plug). Mmmm I'm not all too sure what to put here I'm pretty low key most of the time, at least I try to be. But I realize most people just skim these so for their sake...

Age: 20 (2010)
Sex: Male
Orientation: Straight
Height: 69 inches
Weight: 140 pounds
Location: Alaska

...and thats pretty much all that people care about woo!

Ummm if you want to find out what kind of person I am you can you know... ask? Be social? Something along those lines?

Senka Volan

Senka Volan's avatar

Birthday: 12/15

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

THOSE THINGS! THINGS THAT INTEREST ME!

Remind me to update my interests.

Recent Visitors

 

My god damned music! xD

Signature

Too tired to give a damn... but good to be back.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.
Click image for full ref

 

WORDS OF MY STALKERS AND LOVERS! xD

View All Comments

Lustra Don Report | 03/09/2011 2:14 pm
Lustra Don
f**
Nikko Kitty Report | 11/23/2010 7:51 pm
Nikko Kitty
You are certainly welcome. ~*~paws at his tail~*~
Nikko Kitty Report | 11/23/2010 12:28 pm
Nikko Kitty
cool avi
HarleenHate Report | 10/14/2010 11:53 pm
HarleenHate
~Runs up and pounces you wrapping both legs and arms around you.~
Miss you and guess what I don't have anymore!
HarleenHate Report | 10/12/2010 1:58 pm
HarleenHate
Yeah it was ******** up beyond believe.
HarleenHate Report | 10/11/2010 8:38 pm
HarleenHate
"Yeah same here the public thinks i'm 17 all the time but my fam is so mean crying But I likes the nommings!!!!" Hugs. "Dont stress all things work out in the end. Nite nite."
HarleenHate Report | 10/11/2010 8:34 pm
HarleenHate
Wonders if she can fit her whole ear in her mouth. "I get reminded quite often that I'm old."
HarleenHate Report | 10/11/2010 8:31 pm
HarleenHate
"You and I are both adults dork!" Continues nomming.
HarleenHate Report | 10/11/2010 8:29 pm
HarleenHate
Giggles and turns around. "I know they are and they sooo belong to me no matter what." Pounces and noms his left ear.
HarleenHate Report | 10/11/2010 8:13 pm
HarleenHate
"You know why I will worry mister." Leans her head back and nips his ear.
 
picture
picture
picture
picture
picture

This is a slightly more current picture of me. Taken in... 2009 July? August? Somewhere around there I think. I was on leave and visiting my family down in California. Good times, I miss home.

1972 Chevy K-5, this p.o.s. is gonna be the death of me... well its nearly killed me a few times already WOO NO SEAT BELTS!

Damn this was... forever ago... at least it felt like forever... down in Fort Gorden, Georgia on some s**t detail. Haha...