Recent Visitors

Semioya's avatar

Birthday: 05/28

 

My Playlist

You currently have zero playlists!

Comments

View All Comments

ChrisJames8 Report | 12/13/2012 7:37 am
ChrisJames8
yo
Blue_Sky10 Report | 06/15/2012 2:09 pm
Blue_Sky10
no problem ^w^
Satine_421 Report | 06/09/2012 8:44 pm
Satine_421
Thanks for buying!
Blue_Sky10 Report | 05/28/2012 10:52 pm
Blue_Sky10
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!
Wishes of Kryzella Report | 03/03/2012 7:21 pm
Wishes of Kryzella
Thanks!! But no, I ain't a new member.. ;p
snowie_raven Report | 01/23/2012 7:50 pm
snowie_raven
*reads the "about" section in your profile"
I didn't know you were an otaku!
YAY!!!
MYX_1014 Report | 01/16/2012 5:01 pm
MYX_1014
lol, like I remember when I first met you your hair looked liek taht XD
MYX_1014 Report | 01/08/2012 1:48 pm
MYX_1014
XD your avi looks like almost no change XD
MYX_1014 Report | 01/05/2012 12:59 pm
MYX_1014
LOL XD
btw I love your avi
MYX_1014 Report | 01/05/2012 8:18 am
MYX_1014
hmwk = homework XD (h=ho, m=me, w=wor, k=k XD) I usually say hw though but this way made more sense I thought, but acutally now that I think of it...

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

About

my names aliza.. smilies/icon_twisted.gif im a book worm haha smilies/icon_xd.gif lol but i like music and lots of movies lol im an anime freak and love to draw....so yeah lol smilies/icon_xp.gif

My Aquarium

View Aquarium
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
ladycandycorn
alaylan
Semioya
Kazeru Morei
-loveslaveindeath-
Nintendo64_Lord
talyin
xSol_29x
G-money442
l rambo l
BitterEuphoria
4X3L_08
Blue_Sky10
---Wanyyy---
Sky_The_Elf
ReeseZilla23
Cherrysakuyuuki12
ka3zaR
Danocu Matthew
Paradox Clockwork
dullahan1
xIGenReptarIx
Birth_1014
LunaZem
Ap_Y
SwaggieCat
kei-chan93
Cherrysakuyuuki12
ESG_PURP
Nai Sora
Xx_Yuki Lynn_xX
raggdoll101
Reimare Bunneh
Blood_Phoenix_King
SnowyDreamer22
TheDarkestNightmarez
MistressYui Kitty
LUIC 7
MrGoDComplex
x-Aphelion-x
nicmo11
Kinky Cumcakes
Ren Uciha
ChrisJames8
Whoiz_E10
ShredderGuyC7
DarkGodessoflove2
Ellucid
orange frosting
-AznKewkie-
Lonia_lovely
GleefulGabe

hey hey hey

heyy!

OMG kittys!!!! And books!!! Im in heaven!

sup?

hi friends!

sup?