Sefuku

Sefuku's avatar

Last Login: 08/12/2017 8:53 am

Registered: 07/28/2007

Birthday: 02/01

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Comments

View All Comments

Prhancess Report | 04/23/2017 10:18 pm
Prhancess
heart hi cutie~
Mother Birthday Report | 02/20/2017 2:13 pm
Mother Birthday
Thank your for the Sweetheart Admirer.It's so pretty!! heart
Mother Birthday Report | 02/01/2017 8:03 pm
Mother Birthday
User Image02-01-17
ChiiDoLLx Report | 06/09/2016 4:31 pm
ChiiDoLLx
IKR?! Sakimichan is such god-tier for me! I wanna be as awesome as her when I grow up (in the art sense xD)! whee heart
Your stuff is cute~ very adorable style ;3
ChiiDoLLx Report | 06/08/2016 2:43 am
ChiiDoLLx
I'm sure you've seen some of her stuff before~ http://sakimichan.deviantart.com/gallery/

Yeah, I need layers for each of the items... and then I draw/color/paint on another layer on top of it in case I mess up. Sometimes, more than one layer is used for the shadow and lighting... causing more and more layers OTL It gets out of control!! D;

Btw, could you send me a link to your DA? ;3
ChiiDoLLx Report | 06/07/2016 10:52 pm
ChiiDoLLx
Yeah, it is easier........ I don't have to worry about all the colors XD;; And the style is more loose~ ouo;;
But most importantly, it's easier on my computer if I don't try to do too much stuff.... staying in one color, creating a few layers instead of one of each color, and whatnot.... cuz I haven't learned to be more paintery yet. OTL I create too many layers... my monochromatic style helps me with that issue lol

Aw, thank you for stalking me! I appreciate that~~ ouo I really want a distinctive style like Sakimichan's!!! I can recognize her stuff from a mile away whee heart 4laugh
ChiiDoLLx Report | 06/07/2016 2:26 pm
ChiiDoLLx
Yeah, some details are lost... but I think the trick is to use a big canvas, bigger brush, zoomed to a comfortable size, draw the overall image, and then for the details, use smaller brushes. My computer currently cannot handle big canvases or big projects, so I've been stuck with smaller and simplier designs ;p I've been sticking to headshots, busts, and one color lol
ChiiDoLLx Report | 06/06/2016 6:17 pm
ChiiDoLLx
So how's the drawing life with the fixed tablet? ouo
ChiiDoLLx Report | 06/05/2016 1:51 am
ChiiDoLLx
Congrats on fixing the tablet~ blaugh
Mother Birthday Report | 01/31/2016 8:46 pm
Mother Birthday
User Image02-01-16

Signature



I'm not sure what I want right now :v
Formerly cutie_1937

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 5.46

Total Posts: 20084

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!