Welcome, I always sell my items a bit below the current lowest price. (I try to anyway)
I do accept haggling at some times, but not if Im questing for an avi or something like that.
Low balls will immediately be ignored.


View Store




View All Comments

EmiIio Report | 10/05/2016 9:29 pm
Actually, yeah. Just gotta know how to filter through em', yo
EmiIio Report | 10/05/2016 9:12 pm
Happy birthday.
Welcome to adulthood and responsibilities.
Odori-ble Kitty Report | 10/05/2016 6:00 pm
Odori-ble Kitty
Happy Birthday Wolfy~~! heart
heart heart heart heart
Farrenhyte Report | 08/02/2016 2:47 am
Thanks for buying! sweatdrop
Odori-ble Kitty Report | 07/20/2016 1:38 pm
Odori-ble Kitty
Well I mean we both look badass
Odori-ble Kitty Report | 07/19/2016 10:06 pm
Odori-ble Kitty
we kinda match in a way lol
Odori-ble Kitty Report | 07/19/2016 8:18 pm
Odori-ble Kitty
*boops your nose heart heart
Odori-ble Kitty Report | 07/01/2016 7:27 pm
Odori-ble Kitty
ooo boi heart
Odori-ble Kitty Report | 06/27/2016 6:41 pm
Odori-ble Kitty
yay owo your profile i can see it lol
Odori-ble Kitty Report | 06/25/2016 4:36 pm
Odori-ble Kitty
Thank chu o3o Im matching a friend for alittle bit

Recent Visitors


Savage the Wolfy

Savage the Wolfy's avatar

Gender: Male

Birthday: 10/05


Hello. I suppose you want to know more about me?
Well, I don't really know what to say about myself really, but I can say basic things:

My name is Dalton

I currently live in New York State (GET ME OUT OF HERE PLEASE)

My favorite colors are black, red, blue, white, grey and silver

I'm a gamer (Xbox 360, Xbox One and PS4)

I'm naturally distant towards people in general most of the time, however I'm more closer to my friends and such

5'10 Yay for tallness!

Don't know my weight, probably around 130 lb

I died for a short while in the hospital when I was three...I can't remember what happened when I was dead though

I love eating

I am taken


Lazy person

If you want to know anything else, go ahead and pm me. I'll most likely answer any other questions you got for me.
Odori-ble Kitty

The face behind the stuff.