Super Junior-M(슈퍼주니어-M) _ Super Girl(슈퍼걸)

Sassy Delish

avatar

Birthday: 11/18

Equipped List

 

About

Hello, you may all call me V or Vee. Well, what can I say? I'm some girl obsessed of goths, anime, videogames and with helping who ever needs it. What I adore of other humans is, their honesty, those guts to NEVER give up, and over all kind hearted people. If you want to add me go on, I never really reject someone, and if you need someone there for you, well don't be afraid to talk to me. emotion_bigheart

Comments

View All Comments

l-Goth-l Report | 04/06/2017 1:59 pm
l-Goth-l
im hoping if not new friends are awesome too
l-Goth-l Report | 04/06/2017 1:37 pm
l-Goth-l
youre telling me lol I just spoked to emi the other day. we are going to try to get most of use back together
l-Goth-l Report | 04/06/2017 1:34 pm
l-Goth-l
it was because of emi and mirage!
l-Goth-l Report | 04/06/2017 1:33 pm
l-Goth-l
OH YEAH YEAH I REMEMBER NOW! we talked here and there I just don't remember how we became friends.. lol
l-Goth-l Report | 04/06/2017 1:30 pm
l-Goth-l
what was your name before you changed it before your last name change.. if that makes sense.. lol
l-Goth-l Report | 04/06/2017 1:25 pm
l-Goth-l
omg seriously? DX
l-Goth-l Report | 04/06/2017 1:13 pm
l-Goth-l
im still confused lol crying are we new friends or old friends... omg I need to delete people lol
l-Goth-l Report | 04/06/2017 12:52 pm
l-Goth-l
why cant I remember what your name used to be..? gonk
Mia Miraculous Report | 04/06/2017 9:37 am
Mia Miraculous
Lmao i feel you ice had so many names on this account alone its crazy xD
Mia Miraculous Report | 04/06/2017 9:10 am
Mia Miraculous
Did u just change ur name likr three times or am I imagining things ? Lol

Signature

User Image

 
 
Karusa Kurayami
iiGemme_Yo_Skittles
Ronny73
420BlazenPonyta
lmao umad bro
Neko Oishii Mashumaro
GoodNightBitch
Obsessive Delusions
Mirage Seraph
Ice Cream Buffet

Family~<3

My sissy, she may like to get on my nerves but mess with her and you sure will be sorry, I loves mah sissy<3

My DAUGHTER! eue, who's mah broskie and I'm always gonna be there for her, I loves her alot >u< <3

My broooooo, this guy has really helped me alot and I'm always gonna do the same for him <3 ^u^

Kitty!! ^u^ My bestest friend in the whole wide world xD He is always the sweetest and I'm gonna be there for him when ever he needs me<3

Friends<3

Who ish my twin brother ^-^~♥

One of mah best friends <3 c: