Salathielly

Salathielly's avatar

Last Login: 06/25/2016 7:21 pm

Registered: 06/17/2007

Location: Ohio

Birthday: 02/25/1985

Occupation: Librarian

Feel free to...

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Things I am wearing

Things I post

Posts per Day: 7.53

Total Posts: 24823

Latest Posts

Things I am selling

Please take your time to look around. I hope you find something you would like to buy! I do not usually sell for lower than what I have listed or do item/art exchanges because I have been burned a few times, so do not be offended if I decline to take you up on your offer.

 

View Store

 

Arbitrary Aboutness


Art by Riin Viern <3


I'm a librarian and a lover of stories and characters. My avatar is usually cosplaying as my (male) OC Mac, a rabbit-eared mage courier who works part time in a tea shop. I don't post in character or RP on this account. If you want to know more about Mac or myself, feel free to post a comment or PM me.

If you're wondering what pronoun to use when addressing me, I really don't care. xD

Hearsay, Discussion, and Remarks

View All Comments

Halcyone ter Avest Report | 06/25/2016 10:01 pm
Halcyone ter Avest
BECAUSE FRIENDSHIP
Yokies Report | 06/25/2016 10:00 pm
Yokies
Yeah like very often a food will be like.. 100000 times more nummy if it's fried. XD which is horrible. XD

Yeah I can't imagine that trains or buses would do well out there with country roads. xD But where I have really doesn't have an excuse. >> All the roads are really new and whatnot and we have no kind of bus system out here, it sucks butt.

Omg that's making me want pancakes now. ;w ; I haven't had a pancake in a while. Though I think I technically prefer waffles? xD I'm not sure.
Shrimp_Man Report | 06/25/2016 8:30 pm
Shrimp_Man
He totally does, especially since he is a fourth wall breaking character. And Ryan Reynolds knows the character backwards and forwards.

I think I've caught up finally and am only missing the latest Oni user recolor. The Objecthead and Oni and venom collections are really the only ones I'm still collecting. I try and keep up with the Rooftop Hunter ones but unless I can get one that was a tier exclusive, then I have no way of finishing that one up.

I probably would have had more than a dice and number contest if I had the fanthread up and running. lol
Shrimp_Man Report | 06/24/2016 3:01 pm
Shrimp_Man
Deadpool was exactly how I would have wanted it and Ryan Reynolds was perfect. I get the feeling that a lot of Deadpool's dialogue was adlibbed by Ryan. xD

I spent more gold than I wanted to to get the two Deerly Beloveds but at least I have them now. xD Just have to pick up the latest tier Serenitea and I should be all caught up with Objectheads. xD

Yeah I'm pretty sure we did because I had new people in my panel and contest threads.
Woo Mee Report | 06/24/2016 4:15 am
Woo Mee
Yeeaah it sucked haha.

Lool alright ; 3 ; I will sell the slowly and hope for gold to come flying at me xD

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Yokies Report | 06/23/2016 11:32 pm
Yokies
Maybe you'd like fried shrimp? ; w ; Popcorn shrimp can be really good haha.

Yeah. :c Without your own car you end up paying so much in other forms of transportation, as much as you would to pay for a car tbh overtime, but since you don't have it all at once, you're kind of stuck doing that. OTL

Yeah it's just another thing on a long list of blah things about my mom. >>; I don't know if my dad ever really cooked, and my stepdad hardly knows how to cook himself.
Halcyone ter Avest Report | 06/20/2016 9:58 pm
Halcyone ter Avest
BUT YOURS WOULD BE RIGHT BESIDE HIS.
Shrimp_Man Report | 06/19/2016 6:22 pm
Shrimp_Man
Deadpool is hilarious and so well done. He's definitely in character and everything I would want for him. Captain America was heart breaking but not as bad as I thought because at least what happened in the comics didn't happen. No dead Captain America at the end, which is one thing I was terrified of happening.

Surprisingly, my count has been steady for the last week, if for no reason other than I haven't been buying anything. You'd think, with net that isn't restricted, I'd be playing more. But nope, I've been exploring Flash fanfiction and right now going through the Hannibal kinkmeme. lol

I've managed to get one person really going for my games, which is nice. xD
Woo Mee Report | 06/19/2016 9:57 am
Woo Mee
Yeah I get you.
Like I did Macbeth about 3 times throughout all my schools, and it's such a depressing play xD
I was happy when we did Romeo and Juliet but thats depressing too > 3 >

Heheheh thanks, and no its fine!
I forgot to ask if you wanted one btw? > v >

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Yokies Report | 06/18/2016 11:20 pm
Yokies
I actually do like ONE sushi now, and it's with shrimp. xD It's literally just a piece of shrimp and rice LOL

Yeeah, it's kind of crazy how necessary a car is yet like.. the world makes it nearly impossible for you to have a decent one. xD

Omg no. ; o ; Then that's like extra good, no more yucky cardboard sticks. XD My mom's cooking in general took like.. a nosedive in later years which is partly why I like cooking. Don't have to eat that no more. @ o @
 

Art Collection

Art from Kronprinz Schwarzhaus:



Art from -Stan luvs u-:



Art from VV o l f e h:



Art from Freaque of Nature:



Art from Doctor Ding:



Art from ladykayra:



Art from MeloNeko:



Art from Puffoon:





Art from Niki-Senpai:





Art from Ember Caster (from the Lake Kindred event Summer 2015):





Art from MomoMew:



Pixels from Elyralith/kanxiaru:




Sketches from Elyralith/kanxiaru (under spoiler due to quantity):



























Art from o PiiNK BLACKLiiGHT o:



Art from M a d a m - C a k e s:



Art from Reyna Crelos:



Art from Leifka:



Art from Crocodylus:



Art from Jin the Shadow Wolf:



Art from Lorennland:



Art from eadie_the_lady:





Art by Aeria the Keyblade Master:



Haiku by vvaniloquence about the below avatar:

disembodied hands
toss glitter every which way
joyous, without arms

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. click to show.

Art from nao do whut:


Art from Relendet:


Art from Torn Love Notes and Guacamole Dip:


Art from [Harakiri]:


Art from Szen:


 
picture