Media

 

About


    Diana;
    Twenty-one, Canadian
    Fashion/Makeup Enthusiast and Esthetician
    Part time dweeb, full-time lover.
    Far too many interests.
    Previously known as bunette, machimasu, and dang diana.

    *Occasionally logs onto this site*

    , - Ask me, - Ask me



Comments

View All Comments

Foxeen Report | 05/22/2015 6:50 pm
WHAAAAAT UR DEPRESSED AND SICK
T_____T NOOOO
;w;
*hugggles* gimme some of that ;w; so u don't suffer alone ;w;
ugh sorry work was exhausting for you!!!
DEEE UR A WARRIOR!!!
and ugh i am exhausted too lol i just finished training at my new job.
they prepping me for camp LOL. ugh im just already so over it. so done.
And it's not even the first day.
Annnnd now im just studying for my written test to renew my permit.
slightly sad because I can't attend and watch most of my friends graduate today.
so that's a big bummer for me v-v"
hope your day is slightly better!!
Foxeen Report | 05/21/2015 2:11 pm
HOW ARE YOU BEAUTIFUL <33333
how's ur day at work?
Foxeen Report | 05/21/2015 2:10 pm
awh man reallly?!
ALLERGIC TO CATS HAIR
damn e ue
i am allergic to the preservatives/waxy texture that's on green tea kitkats and twix bars and candy chocolate bars and strawberry filled cookies
=w= my face breaks out in hives and my ears burn
=w=
it sucks. LOL
Foxeen Report | 05/18/2015 6:10 pm
NEVAHHHH
>W>
BLUSHUU
Youuuuuuu
is sooo beautiful
*nosebleeds*
make da ovaries splode
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
huehue
how are you cutie :3
Foxeen Report | 05/16/2015 7:07 pm
YASSSSSSS I WINNNERRRR
THANK YOU PERIOD LOL FOR ONCE IT IS USEFULL
BAHAHHAHAHHAHA
WAIFU ( > * V *)> lemme love you hehe
Foxeen Report | 05/16/2015 6:37 pm
NOOOOOOOOO
I LOOOVE YOU MOOOOOOrEEE
MY RAGING HORMONES BLEEEDS
I LOOOOVE YOUU SOOOOO MUcH DIANAAA
cx
Foxeen Report | 05/14/2015 10:42 pm
LOVE YOU TOOO DIANA <3333
Foxeen Report | 05/09/2015 12:39 am
diana
<333
Foxeen Report | 05/04/2015 1:30 am
heart
the toon hero Report | 05/03/2015 12:34 am
i miss you

Recent Visitors

vulpes ventus on 05/26/2015
 
 
Rosy Dawn