Remixed Raves

Remixed Raves's avatar

Registered: 08/25/2007

Gender: Male

Birthday: 09/23/1993

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite Reads

 

About

[Comment Me]

Art pieces. <3

User Image

User Image
By: Swordsblade

User Image

By: iiSuperJail

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

By: Ichigo Galaxy

Comments

View All Comments

CherieChapstick Report | 03/07/2017 6:50 pm
CherieChapstick
lol so truthful! I like your avi.
I like mine, finally. Too many new things I want but yknow it is hard to come back after the economy is all fubar'd
CherieChapstick Report | 03/04/2017 8:17 pm
CherieChapstick
I know we're strong people and we will survive, right?
Ugh I just threw so much money at this site... I'm sort of ashamed lol
ellelapsus Report | 03/01/2017 8:38 am
ellelapsus
        srsly tho. what's up?!
        how have you beeen? :>
ellelapsus Report | 02/27/2017 4:45 pm
ellelapsus
        BRUUHHH
Allergic To Silence Report | 02/22/2017 9:10 pm
Allergic To Silence
lmao for real. zOMG was my jam
CherieChapstick Report | 02/22/2017 9:04 pm
CherieChapstick
It has been a long time. I was spending time over on another site. I'm still there but it's like a yoyo back and forth between here and there. Get bored of one, move to the other, yanno.
Oh, life's been kind of chaotic. Lost my dad earlier this year, my grandfather last summer and my sister delivered stillborn before christmas 2015. However she delivered healthy this past November and I have a beautiful niece now to spoil. I was over there visiting just this afternoon, in fact.
Work has been going. Promoted to team lead last October, but I am finding I still feel underappreciated there so I'm gonna continue looking for other prospects.
How have you been??
CherieChapstick Report | 02/21/2017 9:59 pm
CherieChapstick
Heyyyy! How you doing?
Allergic To Silence Report | 02/20/2017 10:20 am
Allergic To Silence
lmao mostly i log in for the dailies and to d**k around with my avatar. i hardly post anymore. it's not the same without a regular place to hang and familiar faces to see
Allergic To Silence Report | 02/17/2017 9:33 pm
Allergic To Silence
hey! how are you?
Lady Forbidden Report | 06/15/2016 10:15 pm
Lady Forbidden
Nice Avi- Im back

Signature

Formerly known as: Delinquent Sins

I was a member of Give-A-Gift back in 2008-2011

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 8.54

Total Posts: 29878

Latest Posts

My Playlist