Rained_on_Butterfly

avatar

Last Login: 11/24/2017 9:54 pm

Gender: Female

Occupation: One more block, one more block...

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

About

Aloha~ My name is Rained_on_Butterfly, but please,call me Rain!

I'm addicted to RP-ing, writing, reading, and many other things. I'm a very creative, very innovative person. And I cant love it more. I can turn any place into my own reality, its really very relaxing. But as of late, I find myself loosing a bit of my creative drive. If you want to roleplay, please, message me and we can talk! smile

Random facts about me:

~I'm obsessed with butterflies.
-I have three five cats (Evil Knievel, Sparta, Samantha) And the new family members heart : Artemis and Kara with a stray named Mama occasionally joining.
~ Music is the blood that runs through my veins.
- I'd rather be hated for who I am and the truth I speak than loved for an illusion perpetuating a lie.
~ I am not a female gamer, I'm just a gamer. I play mmorpg's and ps2 / 3 games
- Fatal Frame is my favorite game series of all time on this planet. I love that game to pieces.
~ One Piece is my favorite anime series of all time, at this particular moment. I don't see it changing any time soon though.

Journal

View Journal

Role play Characters

A whole folder about my role play characters.

Comments

View All Comments

Squid Kyo Report | 11/05/2017 6:50 am
Squid Kyo
Shhh, I'm doing things. hehe
Whisper the Lightbringer Report | 10/31/2017 11:41 am
Whisper the Lightbringer
Yeah, I've been a wee bit busy with the wedding and all that! razz
Ikurusai Report | 10/30/2017 6:05 am
Ikurusai
Sweet, I play a better man anyway ~
Ikurusai Report | 10/29/2017 2:40 pm
Ikurusai
It is okies~
you have played enough to get the idea of it lol

Will you play a female or male? I don't mind being the guy in the rp, if so I will probably use my dragon dude
Ikurusai Report | 10/29/2017 2:07 pm
Ikurusai
haha ikr xD
I rp to escape reality and do what I can't do in my real life.
So wth would I want to rp about relationships and romance, I got a bf right here just for that lol

Awesome a fellow Elder Scrolls fan! And YES Dark Brotherhood and Thieves Guild all the way~
Hail Sithis!

would you maybe wanna do a Skyrim based one then? Like we could basically do the same timeline as the game just our own characters and stuff.
I have a couple male characters I made for a Skyrim rp that I love playing, one is a Dragon (just with a handsome human form) and the other is a Wood Elf
Here is my Dragon guy
Can't remember his name
and here is my wood elf
yep that is Link from Zelda xD

I also still have their profile info on the forum I can show you
Ikurusai Report | 10/29/2017 1:15 pm
Ikurusai
That is the only kind of drama I like throwing in.
When it comes to relationship drama I try not to add it into my rps.

Hmm is there any shows or movies you have watched lately that inspire you?
I've been watching a lot of Naruto/ Boruto, playing Skyrim again (dying to do a rp like that)
so craving a good old ninja/ or medieval style one, you ever seen or played Skyrim before?

Ikurusai Report | 10/29/2017 12:54 pm
Ikurusai
Ikr I find it more romantic when say there is a big battle and they fight to protect each other.
Not just a bunch of "I love you more" and "No I love you more" over and over haha xD

Maybe we could make that epic action-packed RP together and show people how an RP should be lol

DarkForgoten Fallen Angel Report | 10/28/2017 3:18 pm
DarkForgoten Fallen Angel
It’s not my favorite show but I still think it’s pretty good. sweatdrop
DarkForgoten Fallen Angel Report | 10/28/2017 2:58 pm
DarkForgoten Fallen Angel
That sounds like fun, I’m just watching the second season of Stranger Things.
DarkForgoten Fallen Angel Report | 10/28/2017 2:46 pm
DarkForgoten Fallen Angel
Alright I’ll give it a try later on. Thanks for the advice, so what cha up to?

Signature

Girl, gamer, roleplayer, anime-fan~
Wanna roleplay? Pm me and we'll talk! :3
Wanna gush about animes / mmo's? That's okay with me too!

Current obsession: Elder Scrolls Online! biggrin

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 1.27

Total Posts: 4296

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
RubyBlaze
Whisper the Lightbringer
Squid Kyo
Rained_on_Butterfly
The Techno King

If you could see through my eyes... what would you see? How would you see it? Would you hate me... kill me for my color? Gender? Religion? Would you disaprove of the life I live, prostitute, cop, fire fighter? The choices I've made - relationships, jobs, where I live and how I live? I thought so.

OMG ILY! <3-glomps-

^_^ <3~-gets glomped-