Guilds

the awesome Rainbow Scout

Rainbow Scout's avatar

Birthday: 09/09

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

the bronys profile bio

look buddy,i'm a fast runnin' brony from the streets of tf2
and if you wanna fight rainbow dash'll yell boo
there's not much left that i've got to say
besides i make avi-art but there is a price to pay
now if you full-body that'll be a hundred times eight
it's not much even more then cross stitch my mate
now the head that'll be five-hundred
and trust me dude they're really quite pungent
the definition of pungent that i'm really trying to say
is that it's expressive,aggresive. yay

My Aquarium

View Aquarium

awesome peoples awesome comments.

View All Comments

fvckboy Report | 03/06/2014 9:16 pm
fvckboy
if this is terrof im going to pee myself laughing
fvckboy Report | 07/01/2013 10:03 am
fvckboy
hey there!
It's mister gavin free
yea, i got banned for no apparent reason a few days back
How about add me back?
mister gavin free Report | 07/16/2012 6:19 pm
mister gavin free
sweatdrop
and don't forget about L.A. Noire..
mister gavin free Report | 07/16/2012 3:10 pm
mister gavin free
sweatdrop
don't forget to reply to Portal..
mister gavin free Report | 07/14/2012 4:03 pm
mister gavin free
are you gonna respond to the fable one?
mister gavin free Report | 06/19/2012 12:49 pm
mister gavin free
i might be sounding like a butt here
but i want Scout to make a move on Charmer, or I'll have Charmer make the move on him
which do you prefer? c;
mister gavin free Report | 06/19/2012 12:43 pm
mister gavin free
Well, Storm-eye was just being a jerk and all, since Charmer and Wheats did fly infront of him.
* le shrug *
mister gavin free Report | 06/19/2012 12:06 pm
mister gavin free
LOL
that'd be interesting.
and btw, Storm-eye is actually Charmers older brother..
he just doesn't live with them because Charmer doesn't feel it fit to say she has a such a high ranking brother.
mister gavin free Report | 06/19/2012 10:52 am
mister gavin free
lol
i know right?
Renegade is awesome when it comes to his insane pony~
4laugh
mister gavin free Report | 06/17/2012 4:50 pm
mister gavin free
don't worry about what your parents say, just brush them off as senile, or something. emotion_awesome
or just ignore them.
That, or love and tolerate the livin' s**t outta them.

the masked evolution revolution

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.20

Total Posts: 173

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
mister gavin free
Masquerade of Dark
Akira-Blue

we make fan-fic forum

best friend