Rabzter_P L U C K

Rabzter_P L U C K's avatar

Birthday: 03/10

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Remind me to update my interests.

 

About

It started with an E-mail..

Comments

View All Comments

Zacng Report | 11/18/2010 3:40 am
Zacng
HELLO RABANI smile . biggrin smile redface crying stare xd 3nodding blaugh gonk scream stressed sweatdrop heart xp whee wink sad eek surprised confused cool lol mad razz cry evil twisted rolleyes exclaim question idea arrow neutral mrgreen ninja 4laugh rofl pirate talk2hand burning_eyes cheese_whine dramallama wahmbulance emo
Luna-919 Report | 05/15/2010 2:36 am
Luna-919
lmao! not really hahaha!
I think im ok for this game... over my age is kinda OLD! hahaha!
Luna-919 Report | 05/15/2010 12:12 am
Luna-919
:O
well you just a mean.
Im not even that old.
Im only 16 (._.)
Luna-919 Report | 05/14/2010 10:53 pm
Luna-919
lmao!
Sure you were ): haha!

Luna-919 Report | 05/14/2010 7:14 am
Luna-919
Rabzter,
I cant believe you forgot all about me... T.T

I was just on my boyfriends account HalfcastBoii...
Luna-919 Report | 05/07/2010 10:24 pm
Luna-919
Aww well if you still havent done EB yet.
Ill message you when im helping my boyfriend doing EB.
Luna-919 Report | 05/06/2010 4:50 am
Luna-919
hahaha!

I know right.
Its hard to find a good crew
Ive only done it like 5 times. I want to do it again but its hard to find a good anymore.
haha!
Luna-919 Report | 05/04/2010 7:00 am
Luna-919
Hey rabzter.

I see you pimped out your avi more.
Looks good.
I wish i have much gold as you.. well im just saving for my dream avis haha!

So been ss-ing lately?
Satinique Report | 04/19/2010 5:05 am
Satinique
Thankyou for buying~!
renzjericho Report | 11/15/2009 2:30 am
renzjericho
umm....i forgot how to do that

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 18

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 

Smile! :D