QuicKxTriickxZ

QuicKxTriickxZ's avatar

Birthday: 10/29

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Wish List

 

About

sup there im oriey im 14 and i got to a private school with some weird people. no offence ryan.... or jessica.(mostly ryan) there pretty cool too. i just started this whack game cuz they ssaid its fun and i dont get the fking point.

Comments

View All Comments

Ryan1483 Report | 09/13/2010 10:13 pm
Ryan1483
dude u need to look me up on facebook cuz i cant find u
Essie-san Report | 06/21/2010 11:00 pm
Essie-san
My e-mail is: dancing.hiphop@live.com but i dont think you can find me cuz everything is on private...I'll change my profile so maybe you can find meh.
Essie-san Report | 06/21/2010 4:11 pm
Essie-san
Yeah, so i can finally get out of sucky middleschool :3 So you have a facebook now?? I can't find you lol.
Essie-san Report | 06/15/2010 10:29 pm
Essie-san
Oh, yeah, you're going to highschool! ^-^ Congrats.~
NinjaPockys Report | 05/17/2010 4:38 pm
NinjaPockys
Same here man ><
Essie-san Report | 05/17/2010 1:37 pm
Essie-san
How am i? I'm pretty good, I'm sick right now tho -.-. And yes, i kinda miss you, you made the class way more interesting. Hehe. How's life for you and everything?
NinjaPockys Report | 05/16/2010 6:05 pm
NinjaPockys
Gaia, AIM, facebook . smile
i can't go on HMS, cause I have mac ><
And I need to get bootcamp but, slow internet here ._________.
NinjaPockys Report | 05/15/2010 9:34 pm
NinjaPockys
Long time no talk* x)
NinjaPockys Report | 05/15/2010 9:32 pm
NinjaPockys
Hey Oriey ^^;
Omgg. Long time no see ><
Nothing much, you ? biggrin
Legit Vendor Report | 05/15/2010 4:59 pm
Legit Vendor
http://tinyurl.com/GaiaonlineItemGifter

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 7

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
Ryan1483
Essie-san
Anjali Fresh
Punk Bunny XOXO
Golden War
shy1708
Lady Khi
QuicKxTriickxZ

I WANT A DOUBLE CHEESE BURGER HOLD THE LETTUCE, SUNNY BE SUN NO SEEDS ON MY BUMBLBEE. UP IN THIS DRIVE THRU ORDER FOR 2 I WANT A NUMBER 9 JUST LIKE MY SHOE, UP IN THIS HIZZLE FRIZE MY NIZZLE I LIKE SALT ON MY FRIZZLES. DR PEPPER FOR YOUR BROTHER ANOTHER FOR YOUR MOTHER. DOUBLE DOUBLE SUPER SIZED DONT FORGET THE FRIES.

my top friends list from 1-7