Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 93 comments

broke boy DALLOWS's avatar

Report | 02/17/2014 2:00 pm

broke boy DALLOWS

xoxo shout out 2 my boo

me

i am my boo
PUSSIFY once again's avatar

Report | 01/25/2013 8:13 pm

PUSSIFY once again

YEAH LOL SO I GOT BANNED AGAIN GUYS
NO THANKS TO ******** CHRIS ******** U
iCampaBella's avatar

Report | 01/23/2013 2:18 am

iCampaBella

Nice profile music rofl
-random person- dramallama
heathly dallows brah's avatar

Report | 01/22/2013 3:14 am

heathly dallows brah

It was alright
you're really god damn sassy
like dang was that necessary
and I say that with love
so did you learn your lesson yet
probably not
don't mess with the Zohan brah
haHahAh speak Korean to me omf g
heathly dallows brah's avatar

Report | 01/22/2013 2:40 am

heathly dallows brah

why are you so mean to me Can your doctor up your dose of estrogen pills I don't think ur taking enough
I am Grace's punching bag
wow are you even Korean
I called you a little turd haha
heathly dallows brah's avatar

Report | 01/22/2013 2:27 am

heathly dallows brah

that doesn't even make any sense you 똥
heathly dallows brah's avatar

Report | 01/22/2013 1:45 am

heathly dallows brah

*licks gorgeous avatar*
I can't help it.. you're a pile of 사탕
Owl Hug's avatar

Report | 01/21/2013 6:49 am

Owl Hug

Hey gurl. gonk
Substances's avatar

Report | 01/19/2013 10:29 pm

Substances

I can't help it.. you're a pile of candy.
Substances's avatar

Report | 01/19/2013 10:27 pm

Substances

*licks gorgeous avatar*
Destiny-Stars7's avatar

Report | 01/17/2013 1:05 am

Destiny-Stars7

Thx for purchasing!
HikariRei_fu's avatar

Report | 01/16/2013 2:14 am

HikariRei_fu

redface Is there no way we could work out something? emotion_sweatdrop emo
HikariRei_fu's avatar

Report | 01/16/2013 1:18 am

HikariRei_fu

hihi~ 4laugh
Could you sell me your keiko for 450k? yum_puddi
Its part of my dream avi emotion_kirakira
HeyQarl's avatar

Report | 01/13/2013 8:50 pm

HeyQarl

yes please i want free taco
2 pls
Peonus's avatar

Report | 01/13/2013 2:09 pm

Peonus

hi grace i lov u 2 thts all bye
HeyQarl's avatar

Report | 01/07/2013 12:03 pm

HeyQarl

That's cuz you're a stranger. Who are you and do you have any candy?
HeyQarl's avatar

Report | 01/07/2013 12:16 am

HeyQarl

hello hey hola
surprised
Peonus's avatar

Report | 01/06/2013 10:51 pm

Peonus

ya thanks for fixin me
Peonus's avatar

Report | 01/06/2013 8:48 pm

Peonus

ya i want to go on a cruise that will nevr endd
Peonus's avatar

Report | 01/06/2013 8:43 pm

Peonus

help me help make my life more exciting pls
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games