Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Syndestra

Report | 07/31/2015 8:35 pm

Syndestra

LOL yep leave it too him to give me a mini heart attack. OTL
Syndestra

Report | 07/31/2015 5:01 pm

Syndestra

Kay so it just started pouring here right? Brans at his parents house working on guitar stuff outside with his dad, all fine and dandy.
So I call thinking oh this will be funny, his phone rings a billion times. He finally picks up and yells frantically into the phone "ILL CALL BACK IN A SEC EMERGENCY!" I'm sitting here as he hangs up going wtf just happend? ********. So he finally calls back,
Turns out they got hit by the rain storm outside the guitar was being glued on so it was still wet and THAT was the emergency because IT GOT WET OUTSIDE.
Syndestra

Report | 07/31/2015 4:52 pm

Syndestra

Bran just gave me a mini panic attack over NOTHING. ohmygod...and hi lovely OTL
Junkiru

Report | 07/31/2015 7:23 am

Junkiru

YES hahaha. xd

FADELESS!? Omg. I can't believe for how long I hadn't watched it.

Especially when it came out some of us actually talked about the symbolism and stuff in the video. I actually really love getting to talk about that stuff because there's so much substance.

I'm so glad it's up on YouTube now. INSIDE BEAST too and the other videos.

Personally I think Ruki looks beautiful with lipstick and stuff on haha. There's one page from the MELT pamphlet where he's putting on lipstick and I love it so much hahaha. sweatdrop

Lake HyIia

Report | 07/29/2015 7:10 pm

Lake HyIia

All part of da plan cat_wink
Lake HyIia

Report | 07/29/2015 4:37 pm

Lake HyIia

2 kawaii 2 handle
Lake HyIia

Report | 07/29/2015 3:59 pm

Lake HyIia

stop with ur avi
it too cute
Lake HyIia

Report | 07/29/2015 3:37 pm

Lake HyIia

Inspirational tbh
ALTNaruto

Report | 07/28/2015 7:33 pm

ALTNaruto

Both I guess
I like the money but its the schedule that's annoying 1-10 practically my whole day xD
Junkiru

Report | 07/28/2015 3:54 pm

Junkiru

Oh my gosh, yes lol. whee

It's coming out August 26th, so just a little less than a month. I've already preordered the big version which is about a hundred bucks haha. The cover for it looks pretty different from previous stuff. The guys look really great. Kai has a hood and Reita has something totally new for a noseband. Uruha's wearing this collar that I officially want now after having seen it previously. Ruki's hair and makeup are just so fantastic. And of course Aoi is looking handsome as always. It's kind of hard to see in the photos sometimes all the details since it's all black. I don't know why I'm describing this to you, I should just send you links haha.

YouTube preview
First Photo
Second photo
Cover

Also apparently they're getting Heresy members to be in their new mv. Obviously it's only in Japan but it just reminds me how much I want to be a "heretic."


Signature


I'm really sarcastic.
I stalk CB forums.
I like expensive items.
Sent Gaia modification e-mail back for my recolor. emotion_smilies/icon_yatta.gif
If you make me laugh, I will probably like you.

Oh yeah...The Evil Within is my life.