Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 12949 comments

Sheluligans's avatar

Report | 07/12/2014 12:27 am

Sheluligans

Its crazy I just remembered your name when I was looking for old playlists from here. Time fliessss
Chamaellia's avatar

Report | 07/10/2014 9:22 pm

Chamaellia

Do you have a skype by chance?

You should add us exclaim
Chamaellia's avatar

Report | 07/10/2014 9:14 pm

Chamaellia

Larry and I miss you ♥
Morbidity Unchained's avatar

Report | 07/06/2014 9:08 am

Morbidity Unchained

ninja
Chamaellia's avatar

Report | 06/19/2014 4:20 pm

Chamaellia

heart
krystalsmith77's avatar

Report | 06/05/2014 12:53 am

krystalsmith77

Just saw an old comment from you. Hope you're doing good! I never come on here anymore, don't know if you remember me. Lol.
Duzzykins's avatar

Report | 04/28/2014 12:55 pm

Duzzykins

Yay! Please do! .u.
I'm just a mod there, but it's really fun. >u<
There's TONS of Pokemon stuff to talk about, and we even have RP sections! c:
Duzzykins's avatar

Report | 04/28/2014 12:27 pm

Duzzykins

oh, right, you need mine too. .u."
1091-8737-0112
Duzzykins's avatar

Report | 04/28/2014 12:25 pm

Duzzykins

Yay thank you so much. >u<
Mine is ghost with Pumpkaboo, Lampent, and Dusclops btw. .3.
Duzzykins's avatar

Report | 04/28/2014 9:10 am

Duzzykins

Can I add your friend code? .u.
You have such a cute Safari! >u<
Chamaellia's avatar

Report | 04/17/2014 8:45 pm

Chamaellia

Whats Veep? o:
Chamaellia's avatar

Report | 04/17/2014 8:42 pm

Chamaellia

Im Watching movies on Netflix

o u o

Chamaellia's avatar

Report | 04/17/2014 8:18 pm

Chamaellia

heart
Xandfur's avatar

Report | 03/31/2014 4:17 pm

Xandfur

So how've you been?
Xandfur's avatar

Report | 03/31/2014 4:01 am

Xandfur

Hai! It's Jowast. mad

You said something about taking over the world. I was just asking how.
Xandfur's avatar

Report | 03/29/2014 5:47 am

Xandfur

How?
Estellae's avatar

Report | 03/24/2014 11:53 am

Estellae

Ooo very nice !

Larry and I would of loved that if we lived close by 3nodding
Estellae's avatar

Report | 03/24/2014 11:13 am

Estellae

Mm hmm I watched the new episode last night on the computer.

OMG IT WAS SO GOOD > o <
GLENN AND MAGGIE ARE BACK TOGETHER IM SO HAPPY
Estellae's avatar

Report | 03/24/2014 11:11 am

Estellae

XD

Yeah Im just watching movies on Netflix
Decided to finally get it for myself
Estellae's avatar

Report | 03/24/2014 11:00 am

Estellae

I still have Pokemon Black

But I dont really play it anymore
Heck, I dont even touch my ds lite anymore sweatdrop
Manage Your Items
Other Stuff
Get Items
Get Gaia Cash
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games