poompbrain

poompbrain's avatar

Last Login: 08/01/2015 9:02 am

Registered: 04/09/2010

Gender: Female

Birthday: 12/12

Personal Website

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

About

smilies/icon_redface.gif~hi~smilies/icon_redface.gif
im jin
smilies/icon_heart.gif please feel free to hang out smilies/icon_heart.gif
♪(┌・。・)┌

Comments

View All Comments

taisukay Report | 06/16/2012 3:31 pm
taisukay
lolol. im korean btw razz
xD im in 11th grade! you?
taisukay Report | 06/16/2012 3:08 pm
taisukay
ohhhh! xd are you korean or asian? lol
taisukay Report | 06/16/2012 2:29 pm
taisukay
Oh, lol. xd Exchange students you mean? xp
taisukay Report | 06/16/2012 1:02 pm
taisukay
lol, really?? eek what was the korean school's name?
taisukay Report | 06/15/2012 3:51 pm
taisukay
yeah her korean name is Eunjin 3nodding
taisukay Report | 06/15/2012 3:04 pm
taisukay
mines been wonderful! blaugh btw you have the same name well korean name as my twin sister lol. xD shes my real blood twin btw! mrgreen
taisukay Report | 06/15/2012 12:00 pm
taisukay
xd How's your day so far?
taisukay Report | 06/14/2012 7:39 pm
taisukay
Hey Jin! ninja
Haunted Butt Report | 03/19/2012 12:19 pm
Haunted Butt
Omg I wanna watch it so bad, I hope we dont have to wait much for the next season
Haunted Butt Report | 03/18/2012 5:15 pm
Haunted Butt
I think he will tell the truth I mean no matter what he does he always tells the truth about it... But what I really really wanna know is how are they turning zombies without getting bitten

Signature

 

Recent Visitors

p e a c h i i i u on 07/29/2015

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 26

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture